United Media donirala sredstva u humanitarnoj akciji za Fondaciju NORBS Plus 1Foto: Promo/UM

Vodeća medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi United Media i ove godine je učestvovala u humanitarnom izboru za najlepšu novogodišnju jelku, koji tradicionalno organizuje hotel Hyatt Regency u Beogradu. Ukupan novčani iznos od 21.500 evra, prikupljen od participacija kompanija učesnica ove dobrotvorne praznične manifestacije, biće doniran Fondaciji NORBS Plus, kako bi osobama koje boluju od retkih bolesti bila nabavljena neophodna medicinsko-tehnička pomagala koja nisu o trošku zdravstvenog osiguranja.

„United Media već drugu godinu zaredom učestvuje u ovoj značajnoj humanitarnoj akciji. Jelku smo okitili u našoj prepoznatljivoj crvenoj boji, simbolu smelosti, snage, hrabrosti, čime ujedno želimo da podsetimo da upravo te vrednosti pokreću društvo. Nastavićemo da pružamo podršku onima kojima je to najpotrebnije, ne samo kroz materijalna sredstva, već i kroz kontinuiranu posvećenost važnim temama“, poručuju iz United Media.

Fondacija NORBS Plus osnovana je s ciljem da unapredi kvalitet života osoba obolelih od retkih bolesti u Srbiji. Misija Fondacije je da pruži podršku ne samo pacijentima, već i njihovim porodicama, kao i zdravstvenim institucijama koje se bave dijagnostikom i lečenjem retkih bolesti.

Retke bolesti se javljaju kod najviše 1 od 2.000 osoba. Postoji više od 6.000 retkih bolesti, a za više od 95% njih ne postoji nikakva registrovana terapija. Procenjuje se da oko 350.000 građana Srbije živi sa retkom bolešću, od kojih su preko 75% deca.

Stefan Živković iz Fondacije NORBS Plus istakao je: „Želim da zahvalim hotelu Hyatt i svim kompanijama koje su učešćem doprinele tome da Fondacija može da nabavi medicinska sredstva za obolele od retkih bolesti. Ova donacija nam je veoma bitna jer ćemo time moći da pomognemo velikom broju obolelih i poboljšamo njihov kvalitet života. Za pet godina postojanja Fondacije, uspeli smo da doniramo više od 8.000 medicinsko-tehničkih pomagala i to sve zahvaljujući društveno-odgovornim kompanijama, ali i humanim pojedincima.“

Povodom ove humanitarne manifestacije u hotelu Hyatt organizovano je i koktel veče, kom su prisustvovala TV lica kompanije United Media – Igor Božić, Mia Bjelogrlić, Marko Katić, Iva Kosovac, Marko Novičić, Irena Štikovac i drugi.

U ovogodišnjoj akciji učestvovalo je 14 kompanija, a sve jelke učesnica biće izložene u centralnom delu hotela Hyatt do 18. januara 2025. godine.

O kompaniji United Media

United Media je deo United Group-a i vodeća medijska kompanija u Jugoistočnoj Evropi. Posluje u osam zemalja i ima 4.200 zaposlenih, a godišnje proizvodi više od 40.000 sati originalnog sadržaja koji vodeći međunarodni operateri distribuiraju na tržište od više od 40 miliona ljudi. U svom portfoliju ima 60 televizijskih stanica, od kojih sedam sa nacionalnom frekvencijom i uspešan digitalni portfolio od 45 veb portala, kao i devet štampanih izdanja i pet radio stanica. Kompanija takođe nudi jedinstvenu uslugu oglašavanja sa prodajom reklamnih slotova i preciznim targteiranjem u skladu sa ciljnom grupom za odabrane kanale.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari