Kompanija Junajted Media (United Media) saopštila je danas da je neprijatno iznenađena „neistinima“ koje je objavila Telekomova „fantomska“ firma „Supernova“, „obmanjujući celokupnu javnost“ da je ta kompanija onemogućila praćenje sopstvenih kanala za 210.000 domaćinstava uz tvrdnju da su dostavili visoku cenu i nepovoljnu ponudu.
„Ponuda Junajted medije za nastavak saradnje bila je prodaja programa za sve Telekomove korisnike ili da se ugovor potpiše sa firmama Kopernikus, Radijus Vektor, Telemark, Masko i Avcom koja se predstavljaju kao deo Supernove. Insistirali smo da dogovor bude postignut na transparentan i tržišan način, jer Supernova faktički ne postoji osim kao marketinški brend, jer nisu registrovani čak ni u Agenciji za privredne registre (APR)“, navodi se u saopštenju.
Dodali su da su zbog toga što „Supernova“ ne postoji ni kao pravno lice imali sumnju da li žele da kupe njihov signal, „a onda ga distribuiraju putem unutrašnjih ugovora ko zna kome i gde, a da mi ne možemo da imamo nikakvu kontrolu nad količinom distribucije našeg programa“.
„Ugovor sa United Mediom istekao je 31. decembra 2019. godine. Apsurdno je da Telekom Srbija svoje korisnike obmanjuje da smo mi onemogućili gledanje naših programa, kada su oni odbili da potpišu ugovor. A podsećamo da je po zakonu Telekom Srbija morao da obavesti svoje korisnike još pre 1. decembra da neće moći više da gledaju kanale Junajted medije“, navodi ta kompanija.
Istakli su da se nadaju da će „Telekom Srbija“ zbog interesa svojih korisnika potpisati ugovor pod transparentnim uslovima.
Supernova je ranije saopštila da je pokušala da postigne dogovor sa United media o distribuciji njihovih kanala ali da na kraju ipak nije postignut dogovor, navodeći da je United Media dostavila nepovoljniju ponudu u odnosu na to što su imali kablovski operatori u prethodnom periodu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.