Građani Užica ubuduće će moći da brže i efikasnije komuniciraju sa gradskom administracijom, putem elektronske pošte, SMS, glasovnim porukama van radnog vremena, kao i aplikacijama za mobilne telefone.
Osim toga, softverska platforma za komunikaciju može da omogući praćenja toka predmeta i hronološki pregled odgovora svih službi, koji se bave rešavanjem predmeta.
Sistem nudi i mogućnost prepoznavanja i umrežavanja svih predmeta jednog klijenta, kreiranje izveštaja po velikom broju kriterijuma, kao i mnoge druge opcije koje, rečeno je, pojednostavljuju komunikaciju.
Takvu softversku platformu Gradu je donirala Kancelarija za informacione tehnologije i elektronsku upravu Vlade Srbije.
O primeni, kako je istaknuto, „najsavremenijeg integralnog CRM sistema za komunikaciju sa građanima“, gradnačelnica Jelena Raković Radivojević i predstavnici gradskih službi su razgovarali sa Markom Radonjićem iz te Kancelarije.
Uvođenjem takvog rešenja, ocenjeno je, „uspostaviće se efikasan način komuniciranja stranaka i državnih organa, uz pravnu sigurnost i ekonomičnost postupaka“.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.