Sajam zapošljavanja i profesionalne orijentacije okupio je veliki broj studenata i drugih posetilaca, kao i više od 30 kompanija, institucija i ustanova, saopštio je Filozofski fakultet u Nišu koji ga organizuje.
„Moram da priznam da je ove godine mnogo više prilika. Sada imamo i slikanje za CV i LinkedIn, a ima i više predavanja i radionica gde mogu da se steknu korisna znanja. Rekla bih da je Sajam dosta napredovao i nadam se da će i ubuduće da napreduje“, rekla je studentkinja Miljana Petković.
Ona je kazala da je veliki broj posetilaca bio u direktnom kontaktu sa poslodavcima i saznao informacije o poslovima koje nude.
Takođe, studenti su uspostavili kontakte sa profesionalcima i predstavili radne biografije menadžerima ljudskih resursa kompanija koje ih zanimaju.
Posetioci su saznali za poslovne ponude i prakse kompanija Kredium, Joorney, Hirequarters, Media i reform centar Niš, Ad’s up, Xingyu, Lobohouse, Fazi, RWS, Institut Francais, Deutch mit Danica and Wolf, Erfolg, Modern Talking i Confucius Institute.
Ponude i praksu su im ponudili i niški Kazneno- popravni zavod, Zavod za urbanizam, CPSU, Centar za zaštitu žrtava trgovine ljudima, Crveni krst, Centar za socijalni rad „Sveti Sava“, Kartias i Nacionalna služba za zapošljavanje.
Dekanica Filozofskog fakulteta Natalija Jovanović naglasila je da je za posetioce ovogodišnjeg Sajma organizovan bogat edukativni program sa korisnim radionicama i predavanjima.
„Zanimljivo je da su se ove godine pojavile i kompanije koje nude zaposlenje u sferi digitalnog marketinga. Novina je i učešće svetskih kompanija. One su ovde došle da mapiraju tržište i pronašle su svoj interes u traženju novih kadrova“, rekla je dekanica Jovanović.
Dekanica je precizirala da je Filozofski fakultet visokoobrazovna institucija koja obrazuje ozbiljne profesionalce sa znanjima i veštinama potrebnim za rad u novim kompanijama i u novom poslovnom okruženju.
Naši studenti znaju jezike, inovativni su, neguju kreativni pristup poslju, okrenuti su ka timskom radu i opredeljeni su za odgovornu poslovnu politiku, rekla je ona.
„Sve te veštine oni stiču na našem fakultetu“, dodala je.
Inače, Sajam zapošljavanja i profesionalne orijentacije 2023. okupio je 30 poslodavaca iz različitih oblasti rada za sve profile koje školuje ovaj fakultet, kao i više od 3.000 posetilaca.
Radionice, fotografije, zdravlje
Na Sajmu, održanom juče, organizovana je radionica „Moj CV“, na kojoj su se čuli saveti i smernice stručnjaka za kreiranje efikasnog CV- ja koji će privući pažnju poslodavaca.
Radionica „Blic intervju“ edukovala je zainteresovane o „predstavljanju poslodavcima na najbolji način, odgovaranju na pitanja i ostavljanju dobrog utiska“.
Posetioci su takođe mogli da dobiju i profesionalne fotografije za svoj CV ili nalog na društvenoj mreži LinkedIn.
Novina ovogodišnjeg Sajma je i „Kutak zdravlja“, koji je posetiocima omogućio besplatne preglede i savete lekara.
Partneri
Podršku Sajmu pružili su „zlatni partneri“- kompanije NIS, Minth i Mplus, kao i „srebrni partneri“- Transcom, Decathlon, Magna, CityScope i Wersirius, rekli su na Filozofskom fakultetu.
Više vesti iz ovog grada čitajte na posebnom linku.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.