Saobraćajni inženjer Vuk Bogdanović veštačio je juče u Višem sudu u Kraljevu u postupku koji se vodi zbog izazivanja saobraćajne nezgode sa smrtnim ishodom na kružnom toku kod fabrike Leoni.
Bogdanović je istakao da su analize pokazale da je brzina vozila marke BMW u trenutku kada je ušla u kružni tok, a pre započetog kočenja, iznosila 152,3 kilometara na čas. U trenutku udara u kanal kružnog toka, dodao je veštak, brzina vozila iznosila je 90 kilometara na čas.
Ista ova brzina navodi se u optužnici Višeg tužilaštva u Kraljevu koja M. J. tereti da je počinio krivično delo teško delo protiv bezbednosti saobraćaja. U nezgodi koja se dogodila 27. februara prošle godine, dve osobe su povređene dok je S.R. (25) izgubila život. Optužnica takođe navodi da je M.J. u toku nesreće bio pod dejstvom alkohola, kao i da je na toj deonici puta ograničenje brzine iznosi 80 kilometara na čas.
Stručni savetnik odbrane Milan Bošković osporio je navode veštaka ističiću da zaključivanje o brzini vozila na osnovu analize video snimka nije pouzdan metod i da utisak o brzini može da varira od kamere do kamere. On je naveo da nije moguće da je automobil udario u kanal pri brzini od 90 kilometara na čas, napominjući da bi u tom slučaju povrede osoba unutar vozila bile znatno teže. On nije u ovom trenutku postupka želeo da precizira kojom brzinom se kretalo vozilo, ističući da je to manja brzina od one koju je izračunao veštak.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.