Upravni odbor Turističke organizacije regije zapadna Srbija raspisao je konkurs za izradu vizuelnog identiteta, odnosno total dizajna, ove turističke regije.
„Zapadnu Srbiju čine manji urbani centri, ruralni predeli sa idiličnim turističkim atrakcijama, pre svega planinama, koje su osnov turizma ove regije.
Upravni odbor Turističke organizacije regije zapadna Srbija raspisao je konkurs za izradu vizuelnog identiteta, odnosno total dizajna, ove turističke regije.
„Zapadnu Srbiju čine manji urbani centri, ruralni predeli sa idiličnim turističkim atrakcijama, pre svega planinama, koje su osnov turizma ove regije. Osim toga, ova regija svoju budućnost kreira kroz upečatljivu kulturu i specijalnu ponudu zdravstvenih usluga, a osnovni identitet regije predstavlja tradicija“, navodi se u saopštenju te organizacije. Idejno rešenje vizuelnog identiteta trebalo bi da sadrži grafičko rešenje zaštitnog znaka i logotip ove turističke regije sa predlozima za različitu primenu-prospekt, memorandum, suvenir, vizitkartu.
Najbolje rešenje biće nagrađeno sa 40.000 dinara, a konkurs je otvoren do 15. februara ove godine.
Dodatne informacije mogu se dobiti na internet sajtovima www.zlatibor.co.yu. zatim www.turizamuzica.co.yu. i u Turističkoj organizaciji u Užicu.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.