Predsednik Vučić razgovarao sa sindikatima prosvetara: Ovo su predlozi za prekid štrajka, u toku izjašnjavanje članstva

Ostavite komentar


  1. Nikako pristati na bilo kakve dogovore sa „predsednikom svih gradjana Srbije“.Bićemo žedni prevedeni preko reke.Podrška studentima,nastavak totalnog prekida nastave u školama.Dosta nam je neispunjenih obećanja.Ruke su Vam krvave!!!

  2. Sada pljunite po svojoj deci koja su na fakultetima i privatite ovu sramotu! Ali kada dođe svetlo i vi će te odgovarati kao neko ko je potpisao pakt sa đavolom!

  3. ALO bre, sindikati, ništa niste naučili od svojih đaka i studenata. O čemu razgovarate sa njim, za šta je on nadležan? Kršite zakone, znači li to vama i Vučiću išta.

  4. Odakle pravo sindikatima da razgovaraju sa njim on po ustavu i zakonu nema skoro nikakve nadležnosti

  5. Samim razgovorom sa predsednikom izdali su studente i svoje učenike u srednjim školama. Sramota!

  6. Pitanje je zasto clanstvo sindikata ne zna nista o ovom sastanku i zasto su opet predlozi oni koje nastavnici nisu prihvatili. Obecanje za oktobar 2025. Svasta.

  7. Ko je ta osoba da pregovara sa sindikatima? Sram vas bilo! Umesto da se ugledate na studente i ignorišete tu osobu koja nema ingerencije da razgovara sa vama vi mu se ulizujete! Strašno!

  8. Nikada se ništa neće promeniti u ovoj zemlji.Diktator,opet odlučuje,sam.
    Sve kupi,uceni,zaplaši.
    Svi pokleknu,demorališu se,uplaše…
    Vladaće dok bude hteo,dok je živ,sa masom poslušnika,nemoralnih i nesposobnih poslušnika,koji mu se klanjaju i rone u njegovo dupe.Glupa i nemoralna Srbija.

  9. Opet se mesa, nije ni covek ni njegova funkcija nadlezna za pregovore, samo moze biti neka prevara, RUKR SU VAM KRVAVE.

  10. „Obećanje ludom radovanje“!!! Pa vi ni potpisan protokol ne poštujete a ne obećanja!!! Ako sindikati pristanu da dogovor uveravam vas da ćete imati znatan broj manje članova,a Dušan Kokot će svoj sindikat okačiti mačku o rep.

  11. У наставку следи правна, политичка и организациона анализа преговора описаних у приложеном тексту. Посебан нагласак је на правном основу за овакву врсту дијалога (укључивање председника Републике и других државних актера), као и на последицама које ови преговори могу произвести по кључне субјекте: председника Републике, Владу (Министарство просвете и Министарство финансија), репрезентативне синдикате (просветне раднике), школе и образовни систем, те ширу јавност.

    1. Правни контекст преговора
    Уставни и законски оквир

    Устав Републике Србије (чланови о подели власти и надлежностима председника, Владе и Народне скупштине):

    Председник Републике је формално шеф државе, али не и носилац извршне власти (чл. 112–115. Устава). Преговарање о платама и условима рада у јавном сектору, по уставном и законском систему, примарно спада у делокруг Владе и ресорних министарстава (Министарство просвете, Министарство финансија).
    Влада је та која креира и спроводи политику у области образовања, финансија и запошљавања у јавном сектору (чл. 123. Устава).
    Закон о раду и прописи о синдикалном организовању:

    Синдикати просветних радника имају право на штрајк као средство колективне заштите права (чл. 13. Закона о штрајку и релевантне одредбе Закона о раду).
    Преговори око Посебног колективног уговора (ПКУ) за образовање и материјалног положаја просветних радника најчешће се воде са Министарством просвете и другим надлежним институцијама у име Владе Републике Србије.
    Правни основ за укључивање председника Републике

    Са становишта строгих уставних надлежности, председник нема формалну обавезу да директно преговара о висини плата и садржају колективних уговора.
    У пракси, међутим, дешава се да председник Републике (посебно у политичком систему попут српског, где је концентрација моћи често у кабинету председника) иницира преговоре или посредује када је ситуација озбиљна и прети ширим незадовољством. То није противуставно само по себи, али често изазива политичке и организационе дилеме – ко формално сноси одговорност и ко законски доноси одлуке.
    Посебни колективни уговор и питања финансирања

    Посебни колективни уговор (ПКУ) за просветне раднике је нормативни акт који се закључује између Владе (тачније, овлашћених ресорних министарстава) и репрезентативних синдиката у образовању.
    Преговори о висини плата и условима рада морају бити у складу са Законом о буџету за наредне године. Зато је кључна улога Министарства финансија: могућност за додатно повећање плата директно зависи од фискалног простора у буџету.
    2. Политички аспекти дијалога
    Улога председника Републике

    Са политичког становишта, учешће председника Србије у овим преговорима показује висок степен централизације моћи и настојање да се незадовољство просветних радника каналише кроз „директну комуникацију“ са шефом државе.
    Председник наступа као „медијатор“ (или бар тако жели да буде виђен), нудећи „социјални мир“ кроз понуду већих плата и формални договор до 2027. године. Истовремено, ово је и политичка порука да је председник тај који „решава проблеме“ – чиме потенцијално маргинализује формалне носиоце извршне власти (Влада и ресорно министарство).

    Политичка позиција синдиката

    Репрезентативни синдикати се налазе у политички сложеној ситуацији:
    С једне стране, имају обавезу према свом чланству да изборе што боље услове (повећање плата, боље колективне уговоре).
    С друге стране, постоји ризик да прихватањем договора директно с председником (уместо са Владом) буду перципирани као да улазе у политички договор који може ослабити њихову независност.
    Појављује се и унутарсиндикални раскол: једни су склони преговорима и компромису (репрезентативни синдикати), док други (нпр. Независни синдикат, оштрије критички настројен према власти) траже захтеве који су системски дубљи и не желе да преговарају само о процентима плата.

    Политички ефекат на Владу и Министарство просвете

    Иако су Ана Брнабић, министарка Славица Ђукић Дејановић и државни секретар из Министарства финансија били присутни, прагматично је што иницијативу видимо као „председников предлог“, а не као понуду Владе која је формални преговарач. То може створити слику да министарство није у довољној мери било у стању да реши проблем без председника, чиме се умањује њихов ауторитет.
    Са друге стране, ако договор буде усвојен, Влада ће де факто морати да га спроведе, будући да су за исплату плата и измене законске регулативе управо надлежни Влада и Скупштина.

    3. Организационе последице
    Последице по наставни процес и школски календар

    Школе су у штрајку од новембра, што је већ утицало на организацију наставе, евентуално скраћивање часова, кашњења у закључивању оцена (у зависности од града/школе).
    Уколико синдикати прихвате предлог, могло би доћи до прекида штрајка и стабилизације наставе, уз накнадно „надокнађивање“ наставног плана.
    Ако, међутим, база синдиката (чланство) одбије договор због недовољних повећања или зато што сматра да „преговори са председником“ нису формално исправни, штрајк би могао да се продужи и уђе у још озбиљнију фазу притисака.

    Потписивање (или непотписивање) Посебног колективног уговора (ПКУ)

    Уговор важи до 5. марта 2025. године. Предлог у документу је да се потпише на Светог Саву (27. јануара 2025.) што има симболичку тежину.
    Ако дође до договореног потписивања, синдикати ће желети да унесу и побољшане одредбе: о норми, администрацији, заштити ауторитета наставника, али и гаранцију плата у односу на републички просек.
    Ако се уговор не потпише, хаотична ситуација може довести до даљег продубљивања штрајка, правних спорова и могућег незадовољства јавности (родитеља, ученика).

    Структурне промене у образовном систему

    У документу се помињу и дубље мере: смањење администрације, реформа наставних планова, вредновање просека уместо општег успеха, привлачење квалитетних кадрова. Те мере захтевају дугорочну, системску реформу, коју не може спровести само један састанак са председником.
    У организационом смислу, ово подразумева бар:
    -акционе планове у самом Министарству просвете,
    -измене више закона (Закон о основама система образовања и васпитања, Закони о средњој/основној школи),
    -финансирање кроз буџет и/или ребаланс буџета.
    Ако се ове мере не ураде системски, постоји ризик да договор остане само на повећањима плата, док суштински проблеми (недостатак кадрова, квалитетна обука наставника, статус професије) и даље буду нерешени.

    4. Могући сценарији и последице по кључне актере
    4.1. Председник Републике
    Ако синдикати прихвате предлог, председник добија политички поен („решио проблем“) и учвршћује перцепцију да је главни арбитар у држави.
    Уколико база синдиката одбије понуду, биће јасно да незадовољство није само око плата, већ и око начина вођења дијалога. То може политички ослабити позицију председника у односу на неке друге протесте (студентске, синдикалне, итд.).
    4.2. Влада и ресорна министарства
    У случају прихватања председниковог плана, Влада ће морати да осигура буџетске и законске оквире (ребаланс, измене закона). Она ће имплементирати договор, али ће јој политички ауторитет бити у сенци председника (што се често и дешава у пракси).
    Ако договор пропадне, Влада би формално морала сама да се укључи и тражи решење, што може довести до додатних тензија или унутрашњих сукоба (ко је крив што се није постигао договор?).
    4.3. Синдикати и просветни радници
    Прихватање споразума:
    Доћи ће до прекида штрајка, повећања плата и најаве реформи. Синдикати ће морати да објасне чланству да је то максимум који се могао постићи у овом тренутку.
    Ризик: део чланства може сматрати да је договор превише политички и недовољно у складу са њиховим захтевима (нпр. ако проценат повећања није довољан да достигне стварни трошкове живота).
    Неприхватање споразума:
    Штрајк се наставља, те расте могућност веће конфронтације са државом, можда и активирања законских мера против штрајкача.
    У исто време, може доћи до солидарности са другим синдикатима (хоризонтално ширење протеста) или, напротив, до подела унутар самих просветних синдиката.
    4.4. Ученици, родитељи и квалитет наставе
    Позитиван исход (постизање договора) омогућава континуитет наставе и смањење неизвесности за ученике и родитеље.
    Наставак штрајка (или делимично, по моделу „скраћених часова“) продужава напрегнуту атмосферу у школама, може довести до кашњења са реализацијом наставних планова. Родитељи би могли да изврше додатни притисак на Владу или синдикате да се штрајк оконча.

    5. Закључна оцена – правни основ, последице, опције
    Правни основ дијалога

    У формалном смислу, надлежност за колективно преговарање имају Влада и министарства (просвета, финансије). Председник Републике нема директну надлежност, али није противзаконито да у кризним ситуацијама преузме улогу посредника.
    Ипак, ако се постигне „споразум са председником“, мора га де јуре одобрити и спровести Влада. У супротном, остаје само политичка декларација без правне снаге.

    Политичке последице

    Председник се позиционира као „главни“ решавалац, што подрива нормалан институционални оквир. За власт је корисно ако доведе до смиривања штрајка.
    Синдикати морају да вагају: принципијелност вс. практична добит (повећање плата и закључивање ПКУ). Уколико превлада друго, смањује се тензија, али постоји ризик да један део наставника оспори тај договор.
    Влада формално остаје дужна да обезбеди законске, финансијске и организационе предуслове за договорени план.

    Организационе последице

    Склапање споразума (и потписивање ПКУ) могло би брзо окончати вишемесечни штрајк, али остаје питање дугорочних реформи у образовању.
    Ако договор пропадне или се спроведе само делимично, могуће је продужавање штрајка или чак интензивирање (у виду пооштравања метода притиска).

    Закључак:

    Дијалог који се води изван типичне надлежности (између председника Републике и синдиката) политички може уродити плодом (постизањем договора), али са становишта правне форме би захтевао да Влада и Скупштина потврде и примене постигнуто.
    Уколико синдикати и просветни радници прихвате понуђену стратегију (постепено повећање плата, нови ПКУ, реформа система до 2027), то може окончати штрајк и вратити школе у редовно функционисање.
    Насупрот томе, ако се оцени да је „председничка понуда“ недовољна или сувише „политички маркетинг“, штрајк може ескалирати, што ће имати додатне последице по кредибилитет институција, организацију школске године и расположење јавности.

  12. Kako su mogli da razgovaraju sa nepomenikom kada on nije nadlezan za povecanje plata? To je isto kao kada bi prosvetni sindikat sastančio sa Piksijem o platama. Trebalo je da mu kažu kao studenti, nebitan si. Uzgred, uzurpator se uprpio štrajka prosvetara i obećava kule i gradove. Izradiće ih naravno. U viber grupama roditelja dece vidim da su prosvetari maksialno naoštreni. Da ostanu dosledni još mesec dana i obustave rad na početku drugog polugodišta mogli bi da traže šta žele, sve bi im dao. Ovako, ako sada nasednu na prazna obećanja izigraće ih po običaju.

  13. Počelo „gašenje požara“ …
    Isto je bio sastanak sa predstsvnicima sindikata zdravstvenih radnika sa premijerom.
    Zdr.radnici su dobili samo radnu grupu a prosvetari mito.
    Šta li će reći “ članovi“ na izjašnjavanju?
    Nemajte dilemu…biće pozitivan odgovor jer ulog je preveliki za obe strane u razgovoru, svima se drma fotelja.
    Toliko o podršci deci i studentima.
    Roditelji su im „dali “ ovu vlast, roditelji će ih i “ prodati“.

  14. Srpski sindikati ko o čemu oni o poštenju kupiće ih aca srbin za sitno kad bude prošla ova trgovina nema kome da se žale ne shvatajući da u dolazeće vreme veštačke inteligencije sistem skolstva biće zanemaren jer škole više ne proizvode znanje a puno koštaju ko hoće da se obrazuje za par godina biće to vestacka inteligencija

  15. Zasto pisete o Sindikatu koji nije reprezentativni – NSPRS nema puno clanstva i nema pravo da poziva ‘predsednika’ na razgovor – predsednik nije nadlezan! Reprezentativni sindikati (4) su trazili ostavke i smene celog Ministarstva prosvete i nije tacno da se clanstvo izjasnjava o prekidu strajka ! Nema sta da se pregovara sa njim ! A Dusan Kokot je verovatno pripremio te ‘fejk’ vesti i objave!

  16. Samim razgovorom su izdali studente i naše učenike. A ako ovo prihvatimo, zaslužujemo da nas naši učenici pljunu među oči i da uđemo u sve naredne udžbenike kao primer izdaje. Vuk Branković je makar imao obraz da se ne pojavi na Kosovu.

  17. Veliki broj prosvetnih radnika uopste nisu clanovi sindikata, cije vodje su dale vestacko disanje Vucicevom razimu u najtezem mogucem trenutku. Ako prihvate ovu sramotnu ponudu clanovi sindikata ce ne samo zasluziti prezir svojih ucenika vec ce izgubiti svaki ugled u javnosti i ono malo autoriteta sto im je ostalo.

  18. Pa dragi prosvetari ako sada progutati ovu pricu onda vam zakonom treba zauvek zabraniti pravo na strajk. Ko vam je rekao da je predsednik ovlašćen da pregovara sa vama to bas sada kada vas je lepo raspustio pa da moze lakse da manipuliše i prica bajke. Ako zaista mislite svojom glavom nastavicete strajk. Pokažite deci kako se bori za svoja prava

  19. Sramota za te sindikalce, da pristanu da razgovaraju sa predsednikom koji za ta pitanja nije nadlezan. Pljunuli su na pravnu drzavu, pljunuli na studente. Smeniti ih sce koji su se drznuli da udju u zgradu predsednistva.

  20. Imena onih koji su otišli na kanabe da se objave i da se isti namažu katranom i perjem. Dosta je bilo izdajnika i potkupljenih.

  21. Не липши магарче до зелене траве.Тако је испалио просветне раднике и 2012 када је потписао и Светосавске награде као председник владе.Ово је издаја синдикалаца.

  22. Jeste vi neobavešteni ili šta je u pitanju? Nije on nadležan za pregovore sa sindikatima. Lepo su studenti rekli.

  23. Šta je to što od ’41. godine tera Srbe u Srbiji svetoj zemlji srbijanaca da pristaju na loše predstave sa još gorim glumcima!?

  24. On je nebitan!!! Zna se sa kime se razgovara! Sa misnistrom prosvete i premijerom!!!
    Samo tako može sa njim. IGNORE

  25. Tkvz. Sindikalci pričaju sa onim ko nema nikakvu nadležnost…
    Ništa nisu naučili od dece koja su pametnija od njih, ko kome treba da predaje…
    Nepomenik obećao, opet….ako ovo baza proguta, nije slučajno što su tu gde jesu, otirač ima više digniteta. Laže vas dvanaest godina, koliko glupi morate biti da opet to gutate. Tim tempom nikad nećete stići prosječnu platu koju tražite a i to je malo. Da li će vam ukazom povećati dostojanstvenost za deset posto. Neoprostivo za sindikalce, tražiti njihovu smjenu odmah. Ovi su gori i od kurvi na akciji.

  26. Odavno sam izašla iz sindikata, jer bi nas uvek omanuli i prihvatali neke mrvice, nakon svih štrajkova… Ali, ovo sada! U ovakvom društvenom momentu, kad nam je svima svega preko glave, kad su i deca shvatila da njega niko ništa ne pita, neko u ime prosvetara ide da pregovara s njim??? Znači, ubiću se!!!

  27. Ako prosvetari pristanu na opetovana obećanja, neka se sete prethodnih obećanja njima, poljoprivrednicima itd, nije čudno što im je tako kako im je, obični prosjaci bez ponosa i časti. 1000 Dinara za gospodu, sramotno

  28. Kad vidim ove silne komentare i kad vidim ko podrzava proteste crnogorci hrvati kurti znaci da su ovi na pravom putu.uvek je potrebno dogovarati se.

  29. Alo, pa jeste li pitali studente? Pa studenti znaju da on nije nadlezan za to! A vi??? Studenti traze da institucije rade svoj posao! A vi???

  30. Ко је синдикат овластио да преговара.Срамота .У име кога преговара.Просветари су уз студенте и неће их изневерити.Лепо су нас научили Вучића нико ништа не пита није надлежан .

  31. Reprezentativni sindikati, sram vas bilo! Izdajete studente, s jedne strane, jer oni insistiraju na radu institucija – a sa druge pokazujete da ne znate, da ne zalite da naucite (ni od studenata) i da vas samo zanima licni interes! Sram vas bilo! Sram vas bilo!

  32. Оће ли се овај народ научити памети.Вучић се ништа не пита није надлежан.Утувите у главу студенти вас уће

  33. Ko do sad nije shvatio, nadam se da sad shvata zašto smo tu gde jesmo….Tuga…deca, studenti na ulici a sindikalne vodje kod vodje mafije direktno odgovornog za smrt 15 i sakaćenje još dvoje mladih….DNO ŽIVOTA ETO TO JE SRBIJA! SRAM VAS BILO!!!!

  34. Dokle god stavljate imena i prezimena clanova vlade a ne stavljaze imena i prezimena članova sindikata, dogovora neće biti!

  35. Dobro, narode. Da li ova zemlja ima predsjednika Vlade; Ministra obrazovanja, Ministra finansija???
    Nije mi jasno da u parlamentarnoj demokratiji gdje su prava i obaveze predsjednika države Ustavom svake zemje tačno određene, postoji ovakvo ponašanje i praksa??
    Ovakav odnos, u drzavi Srbiji, uvjeren sam da izlazi iz tih okvira.
    Zašto se pregovara , onda sa njim, a zaobilaze sve ove institucije?!

  36. Sram vas bilo, sindikalci, kako ste se usudili posle svega da pregovarate sa njim. Pametnija su ova deca, studenti i srednješkolci od vas. Važnija vam je apanaža koju dobijate, nego vaše kolege i djaci. Prodane i ucenjene duše.

  37. Potpuno je pogrešno da jedan čovek odlučuje o svim suštinski bitnim pitanjima, od zdravstva i prosvete, preko građevinarstva, do sporta.
    Doduše, to je logična posledica činjenice da se taj čovek okružio prilično nesposobnim, ali prilično poslušnim, saradnicima.

  38. Po kom osnovu i ko te je ovastio da ti vodis bilo kakve pregovore sa bili kim i ovoj zemlji diktatore.

  39. Sramno, pod okriljem noci, bez transparentnosti, bez javnosti…
    Da se napisu imena te gospode koja su isla na sastanak.

  40. I ovo opet nije u njegovoj zakonskoj nadležnosti. Kako reče Ristovski, „to je jednoumlje“.

  41. Šta ima sa njim da se pregovara? Gde je ona dildika od ministarke? Pa u ovoj zemlji i jeste s…e to što se ovaj u sve meša. Nije nadležan, ljudi, aman.

  42. Sta ima on da pregovara ko je on koga prestavlja sta on ima sa prosvetom postoji vlada ministar takoda snjim nebi trebalo uopste pricati.

  43. Sindikalisti su kao i Profiterije. Samo o svom interesu brinu. Setite se famoznog Canka koji je bio dozivotni predsednik sindikata Nezavisnost i koji nikada nije snosio odgovornost za neorganizovanost radnika. Ako bi sindikalisti objavili koliko imaju plate i koliko (ne)rade sve bi bilo mnogo jasnije.

  44. Trabalo je prvo da im srudenti definisu strategiju i taktiku. Za pocetak, studenti nikada ne bi pregovarali sa nekompetentnim predsednikom.
    Ko nam uci decu…..sreca, pa su se oteli kontroli, sto hipnotisani prosvetari nikako da ucine.

  45. Sram vas bilo dece koja spavaju po učionicama, hodnicima i amfiteatrima a čiju žrtvu potkopavate i obesmišljavate! Ne zaslužujete ni tu bedu koju vam sada daju, kao i doktori koji rade na po tri mesta da prežive. Zna Oskar s kim ima posla, mrvicama i koskama začas produži svoju pljačku.

  46. Ko je čika u odelu da priča o rešavanju problema u prosveti. Prestanite da ga pominjete u vestima za stvari koje nisu u opisu njegovog posla. Za ovu temu, može da bude sastanak sa ministarkom za obrazovanje. Da li je prisustvovao i čika u odelu ili portir nije bitno.

  47. Pa šta prosvetari rade?!? Zar ne slušaju studente, koji su pametniji od, ispada, glupih nastavnika? Pregovaraju sa Vučićem, daju legitimitet njegovom najordinarnijem kršenju i gaženju Ustava! Pa je ekipa „pojačana“ njegovim isprdkom Brnabićem, a jedina sa kojom bi se moglo pregovarati je ministarka, koja bleji u Vučića, a ni „beee“ ne sme da prozbori. Ako ovako mislite da rešavate probleme, niste bolje ni zaslužili, nego da vas osvedočena lažovčina opet žedne prevede preko vode.

  48. Sindikati koji pregovaraju sa vucucem koji nije nadalezan za njihove probleme smatram loš postupak i davanje vazduh vlstima ,a protiv stava studenata i gradjana koji žele da prorade mrtve institucije.
    Sramno od tih plaćenika.

  49. Vodja je bas uporan! On nije svestan da je izgubio poverenje koje nikad vise nece moci da vrati!

  50. Ovaj dogovor sa đavolom obesite kako on voli da kaže obesite mačku o rep. Da li ste sindikalci bili na protestu? Sram vas bilo ove dece.

  51. Predsednik opet krši Ustav. Dokle više. I zašto su sindikati uopšte i pregovarali sa predsednikom. Nisu ni oni bolji onda od njega. Da li tako, van Ustava i Zakona, žele da izvuku za sebe ličnu korist. Pregovaranje da onom ko je ovlašćen za pregovore a ne sa čovekom koji je davno pogazio i gazi Ustav Srbije.

  52. Ne prihvatam. Ovo je smejurija, laganje iznova. Pa oni ( vlada Srbije, vlada namerno malim slovom)su potpisali nešto, pa porekli! Drugo, ne smemo ostaviti decu na cedilu, zarad obećanja ( ludima radovanja).

  53. Deco izvinite, nemate s kim da se borite, oko vas su sve sami izdajnici, prodane duše, glupani i kurve! Prosvetari, doktori… Čude se i negoduju što nemaju ugled!? Daće im Oskar službene legitimacije i po pandura (koji ima veću platu od njih), da ih čuva od đaka, pacijenata, rođene fece… Fuj!

  54. Evo nam živi primer njegovog manipulisanja ovom zemljom.
    Po kom osnovu razgovaraju ti sindikati sa njim?? Ovo je korumpirana družina,koja ruši čitav pokušaj ozdravljenja društva,od umišljene,bahate i kradljive vlasti.
    Prosvetari,budite i dalje primer svoj deci,izdržite,pobedićete.
    Parama našim da nikoga više ne kupuje!

  55. Bez komentara. Ne razgovara se sa „predsednikom“ nego sa nadležnim ministarstvom. Učite malo od dece koju bi vi trebali da naučite.

  56. ‘Ajde sa mnom da pregovarate. Nemam ni ja ovlašćenja, ali da čujete šta nudim… Šta vas košta.

  57. Prvo treba ispuniti studentima zahteve a to su osuditi sve za poginule na stanici za ubijenog i nanošenje invalidnosti u policiji. Kao i ulicare koji su poznati a tukli studente i narod. Prvo to pa ostalo. Sindikati nisu se istakli u radu do sada generalno gledano. I tu mora reforma

  58. Šta on ima da razgovara sa sindikatima ?
    To nije u njegovoj nadležnosti !
    Šta je sa ovim narodom ?

  59. Ko vas je ovlastio da pregovarate? Sram vas bilo. Članstvo odmah da traži SMENU rukovodstva svih sindikata. Prljate i blatite p
    rofesiju.Samo za ličnu korist, sve bi pustili niz vodu.. i decu.

  60. Ne prihvatajte Vuciceve balalajke…on nije zaduzen za taj deo,vec ministarstvo prosvete,na celu sa Djukic-Dejanovic,posto je ona ,,strucnjak,,za prosvetu…hahaaa

  61. Sta je sa sindikalnim liderima???skim oni razgovaraju???predsednik nema ingirencije da razgovara sa sindikalcima…postoji ministarstvo prosvete…ne moze Vucic da bude ,,strucnjak za sve,,…nemojte sindikalci da pokleknete…razgovor sa Vucicem nije merodavan.

  62. Jos jedna izdaja sindikata.Pod hitno ostavke celnika sindikata i ministarstva i birati one koji ce da rade u interesu prosvetara

  63. Jos jedna u nizu prevara, ako je ovo tačno. Ko je odlučivao o tom sastanku… Zašto?? I dalje on sveodlučujući. U ovom slučaju nebitan faktor, ali bolest je bolest. Sramota za Srbiju.

  64. Dobro je procenio Vučić koga će prvo da smiri, beskičmenjake. Studenti traže da institucije rade svoj posao, a sindikati prosvetnih radnika potrčala na razgovor sa diktatorom. Sram vas bilo. Poštujte li zahteve studenata ili Vučića, da bi ga održali na vlasti i ako znate da vas laže. Ipak su studenti dobili osnovne vrednosti u porodici a vaše ošljarenje pripisuje te sebi ( čast časnim izuzecima).

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

26. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.