Šest slogana koji su odabrani na konkursu Saveta za populacionu politiku nisu izabrani za zvaničnu kampanju.
To je izjavio danas ministar kulture i informisanja Vladan Vukosavljević i ocenio da je dobro što je ova tema stavljena u žižu javnosti.
Vukosavljević smatra da je dobro što je postignuta tenzija oko kvaliteta slogana jer se tretiraju samo one teme koje su u žiži javnosti, a tema depopulacije je bitna.
Nemoguće je kampanjom, pogotovo marketinškom, rešavati ovakva pitanja, ali se mora od nečega početi, rekao je on.
On je rekao da je u okviru napora da se dođe do rešenja za depopulaciju bilo potrebno naći jezičko rešenje i upozorio da slogani ne rešavaju ovako delikatna pitanja.
Niko razuman nije imao na pameti da će slogan dovesti do brzog rešenja, izjavio je Vukosavljević.
Vlada Srbije je htela da pošalje poruku da ova država počinje da se suočava sa vrlo ozbiljnim problemom koji se zove depopulacija koji ne može da se rešava na kratke staze.
Populaciona kriza nije nešto što nastaje u jednom trenutku već je zbir raznih okolnosti, rekao je ministar.
Komisija koju je formiralo ministarstvo je dobila oko 1.000 predloga slogana od ljudi iz mlađe populacije, rekao je on i dodao da su to rešenja koja pokazuju kako ta generacija gleda na ovaj problem.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.