Za majice sa znakom “Vranje grad koji ima dušu”, kišobrane, priveske za ključeve, šolje, poklon kutije, olovke, upaljače, rokovnike, kalendare, reklamne kese, banere, bilborde, flajere, postere i drugi reklamni materijal Grad Vranje planira da potroši 9,7 miliona dinara.
Javnu nabavku za promotivni materijal raspisala je ova lokalna samouprava 14. februara, a rok za podnošenje prijava je 26. februar, pišu Južne vesti.
U tenderskoj dokumentaciji navode se 62 stavke koje bi trebalo da budu promotivni materijali, a napominje se da grafički dizajn i priprema za štampanje moraju biti uračunati u cenu ponuđača.
Potražuju se posteri za nastupanje na sajmovima i prezentacijama Grada Vranja u nekoliko dimenzija, a ukupni tiraži za sve njih su 6.000 primeraka. Traže se i flajeri u nekoliko veličina sa tiražom od 6.000 komada, štampani paneli, rol-apovi, kao i 50 bilborda.
Grad Vranje nabavlja i vizit karte, obične i PVC, potom reklamne fascikle, kese, notese i rokovnike. Kupiće se i 8.000 plastičnih hemijski olovki, 2.000 upaljača, više od 200 šolji sa tacnom, 4.000 drvenih, 800 livenih silikonskih i 200 metalnih privezaka za ključeve.
Javna nabavka je i za 400 drvenih poklon kutija, 300 reklamnih futrola, 50 kišobrana, 60 USB fleš memorija i 100 stonih zastava.
Među promotivnih materijalom naći će se i majice -250 muških, 250 ženskih i 200 polo majica, a sve one treba da imaju natpis “Vranje grad koji ima dušu”. Ovaj natpis treba da se nađe i na hemijskama, upaljačima, vizitkama, fasciklama, blokovima, notesima, kesama i još nekim materijalima.
Firma koja dobije ovaj posao vredan skoro 10 miliona dinara imaće zadatak i da izradi delovodne pečate, kao i folije za ukrašavanje staklenih portala.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.