Grad Subotica je, uz podršku Kancelarije za informacione tehnologije i elektronsku upravu, omogućio podnošenje elektronskih zahteva na zvaničnom gradskom sajtu za nekoliko usluga.
Zahteve mogu da podnesu taksisti za izdavanje odobrenja za obavljanje taksi prevoza (Obrazac 1) i za donošenje rešenja o prestanku važenja odobrenja za obavljanje taksi prevoza (Obrasci 2 i 29).
Osim toga, elektronski zahtev može da se podnese za izdavanje odobrenja za privremeno zauzimanje javne površine postavljanjem letnje bašte, za privremeno zauzimanje javne površine za prodaju kestenja, cveća i sveća, za izdavanje odobrenja radi privremenog zauzimanja javne površine odlaganjem građevinskog materijala, postavljanjem skele i ograde gradilišta, kao i za izdavanje informacija o lokaciji.
Da bi se pokrenula usluga podnošenja elektronskog zahteva, neophodno je kliknuti na baner “eZahtevi” koji se nalazi na sajtu Grada Subotice, koji potom preusmerava na portal “eUprava” na kom se podnosilac zahteva prijavljuje.
Nakon prijave, u narednom polju, podnosilac zahteva bira u padajućem meniju odgovarajući obrazac, gde je neophodno da se popune sva zadata polja.
Za korisničku podršku, podnosioci zahteva mogu da se obrate putem imejla na adresu [email protected].
Više vesti iz ovog grada čitajte na posebnom linku.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.