U vašem listu (25. oktobar, 2010.) objavljeno je da je zatvoren jedini podvožnjak u Leskovcu „jer je nekoliko ploča koje pokrivaju podvožnjak palo na kolovoz, srećom bez posledica, jer u tom trenutku nije bilo prolaznika“.


U vezi sa tim, a istine radi, treba istaći da je podvožnjak građen u dužem vremenskom periodu, projekat je rađen tri puta, menjana je namena objekta i radovi su izvođeni nekvalitetno pa je nadležna komisija odbila da primi radove i predložila da se za podvožnjak ne može izdati dozvola za upotrebu.

O svemu ovome obaveštena je i javnost. Tako na primer, u tekstu pod naslovom „Problemi investiranja u opštini Leskovac – slabosti društvene kontrole i inspekcijskog nadzora“ („Bezbednost i društvena samozaštita“, br. 1 0, Beograd 1987) piše: „Nakon završetka, nadležni organ formirao je Komisiju za tehnički pregled izvedenih radova, koja je stavila brojne primedbe i odbila da primi novoizgrađeni objekat. Međutim, nadležni organ, i pored negativnog mišljenja Komisije, izdao je odobrenje za upotrebu objekta 1983. godine, i od tada se podvožnjak koristi za redovan saobraćaj (u vreme kišnih dana saobraćaj ispod nadvožnjaka ne odvija se u normalnim uslovima, jer je deo kolovoza i pešačkih staza najčešće prekriven debelim slojem vode koji remeti i ugrožava saobraćaj i oštećuje motorna vozila).“

Na kraju i pitanje, ko je odgovoran za delimično urušavanje podvožnjaka i šta sve treba da se dogodi da bi nadležni preduzeli odgovarajuće mere i sprečili eventualne nesreće većih razmera?

Dimitrije Drašković, Leskovac

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari