Zbog čega su česte pogibije na pružnim prelazima iako su oni obeleženi?

Ostavite komentar


  1. U blizini je bio obelezen oruzni prelaz sa dva koloseka na liniji Bgd-Skoplje, nekoliko stotina metara pruga zavija iza kuca. .Zamislite jutro da gustom maglom, nema zvucne ni svetlosne signalizacije…iskljucite auto, izadjete iz vozila da oslusnete i ne cuje se nista…vratite se u auto, startujete motor i krecete preko prolaza…samo sto predjete oba koloseka ugledate voz koji proleti kroz taj prelaz…To se meni jednom dogodilo! I sta ja tu nisam postivao od propisa?!

  2. Upitanju je kultura poštovanje zakona i propisa,mežutim kod nas od vrha niko ne poštuje zakon,pa običan čovek obično nastrada kad on ne poštuje propise.

  3. Kao radnik železnice dao sam i svoj inovativni doprinos za rešavanje ove problematike pružnih prelaza.Konstrujiso sam senzor okosnicu prženog prelaza koji se razlikovao od primenjenih rešenja u EU.Za taj senzor sam na međunarodnom sajmu tehnike u BG 2002 god dobijao zlatnu medalju.Objavljeno je to u više medija pa i ulistu Pruga od istog gospodina sadašnjeg podparola Nenada Stanisavljević.Umesto da se podrži to rešenje odmah je dočekano na nož od određenih ljudi iz sektora koji su se proslavili izgradnjom pružene pedale kopijom sa francuskih železnica.Stavili su moje rešenje kao zastarelo,a gle ironije takvo rešenje nije postojalo u EU.Čovek koji je mene inicirao da radim na tom rešenju je bijo inženjerčina Mića Lazić.Sudbina je htela da se on tih vremena razboleo a kasnije i preminuo.Kasnije su ponovo neki rukovodioci pokušali da protežiraju moje rešenje,napravljen je ispitni prototip stavljen na prugu i u neprekidnom radu bez problema izbrojao milion osovina.Opet se menjaju rukovodstva i nema se vole da se ide dalje sa ovim rešenjem.Da nedužnim ,pitam se zašto železnica ni onda ni sada nije imala interes da sa svojim radnikom uz sve procedure izgrade svoj senzor pružnih prelaza .Imali bi neuporedivo jetiniji putni prelaz i uz to održiv.Tvrdim 95% da žena kod Valjeva nebi poginula da je primenjena moja koncepcija pružnog prelaza.Takođe da vas vratim u 1996 godinu kada se desila najveća železnička nesreća iza Vrčina srećom bez ljudskih žrtava ali sa najvećom materijalnom štetom.Da nije dezavuisano moje rešenje ono bi sprečilo pomenutu havariju koja je imala dalje zaposledicu tešku nesreću.Znsči problem je u nama treba preduprediti nesreće što je moguće više ali, jedno veliko ali?.Sujeta pakost izavist čine svoje.

  4. Da se još osvrnem na pomenuti tekst i moj predhodni komentar.Nije tačno da postoje rampe na pružnom prelazu kod Divaca gde je poginula žena,već samo svetlosna i zvučna signalizacija što se može videti na snimku.To su veoma opasna mesta koja je kod niša pre 5god odnela 6života i 8teško povređenih.Znači treba upotrebiti sva rešenja da se spreči tragedija .

Ostavite komentar


Društvo

Utisak nedelje: Da li se tužilaštvo u Novom Sadu otelo kontroli i počelo da radi? 9

Utisak nedelje: Da li se tužilaštvo u Novom Sadu otelo kontroli i počelo da radi?

Da li su hapšenja osumnjičenih kao odgovorne za tragediju u Novom Sadu jedna velika predstava i deo dogovora ili je tužilaštvo "oteto" bila je tema večerašnje emisije "Utisak nedelje" čiji su gosti bili profesor Pravnog fakulteta u Beogradu Miodrag Jovanović, tužiteljka Višeg javnog tužilaštva u Beogradu Jasmina Paunović i predsednik Advokatske komore Vojvodine Vladimir Beljanski. 

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Jelisaveta Seka Sablić, glumica

Čitam Danas jer se ne bavi tabloidnim lažima.