Danas u 12.30 časova na Železničkoj stanici u Novom Sadu, radio je samo jedan od ukupno pet prodajnih šaltera, što je stvorilo ogromne gužve, pa ljudi koji su trebali da krenu za Beograd Sokolom u 13 časova nisu stigli da kupe karte.
Od danas je počeo da važi novi cenovnik voznih karata, ali i još jedno bitno pravilo, a to je da će putnici, koji kartu ne kupe na šalteru, automatu za prodaju karata ili preko aplikacije, u vozu plaćati „penal“ od 500 dinara na već postojeću cenu karte.
S obzirom da su iz Železnica Srbije poskupljenje karata najavljivali već par nedelja u nazad, ostaje nejasno zbog čega danas, prvog dana septembra, radi samo jedan šalter, jer se moglo pretpostaviti da će biti povećan pritisak na blagajne, a i svakog prvog u mesecu putnici kupuju mesečne karte.
Da je gužva, uverili smo se na licu mesta, jer je red bio dugačak od samog ulaska u hol stanice pa do tog jedinog šaltera na kome su se prodavale karte.
„Ovo zaista nema smisla. Došao sam pola sata ranije, jer sam pretpostavio da će zbog uvođenja „penala“ u vozu biti gužva, a radi im jedan šalter. Pritom, žena koja radi na tom jedinom šalteru je izuzetno spora, bukvalno ide jedan čovek na pet minuta. Ja sam korisnik mesečne karte. Pošto neću stići da je kupim, jer moram na ovaj voz kako bih stigao na posao, ja ću da platim 1200 dinara kartu, pa ću na Prokopu da dam novac za mesečnu. Bukvalno ću da bacim 1200 dinara“, kaže jedan ogorčeni putnik.
Iako na železničkoj stanici postoje i automati za kupovinu voznih karata, mesečna karta može da se kupi isključivo na šalteru.
Međutim, od tri automata koja su nova i postavljena pre dva meseca kada je hol stanice svečano otvoren, radi samo jedan, dok na ostala dva piše da su u kvaru, pa se i na tom jednom stvorila gužva.
Soko već više od nedelju dana kasni 15 minuta
Umesto standardnih 36 minuta koliko traje vožnja od Novog Sada do Beograda, sada Sokolu treba 50, što je svega 4 minuta bržr nego što se putuje Regio vozom za koji karta košta dosta jeftinije.
Kako smo nezvanično saznali od konduktera u vozu, razlog kašnjenja je sad već standardni problem.
Ponovo su pokradene neke instalacije na pruzi, pa voz praktično maksimalno uspori negde kod Stare Pazove, gde je verovoatno i pokradena instalacija.
Ove krađe su postale redovne i događaju se praktično svakog meseca, a nadležni izgleda nemaju načina da se za sada izbore sa ovim problemom i stanu na put krađama na pruzi.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.