Od izlivanja amonijaka do tragedije kod Niša: U poslednjih šest godina železničke nesreće odnele dvadeset života

Ostavite komentar


  1. Znaci da nismo sposobni da imamo železnicu isto kao i državu. Propusti zaposlenih nastaju zato sto imaju mala primanja, dolaze umorni na posao od dodatnih aktivnosti kako bi prehranili svoje porodice…Najkrivlje je rukovodstvo preduzeća…

  2. I prisilno otpušteno oko 6000 radnika po naređenju ministarke Zoke.Nema više održavanja lokomotiva,pruga.Radi se po principu gradimo pa dok traje traje,posle opet gradimo.Sve fabrike železničke opreme smo uništili MIN,Ei,Minel tako da nam sada pravi Hrvatska jer završenibprojekti testirani i napravljeni u Srbiji su ppkradeni,uništeni.Od munistra Velje koji je od pra starih lokomotiva preko 30 lokomotiva oko 2006g prepravljeno u Končar Zagreb u moderne lokomotive i to je sve.Štadler je smeće jer niko ne kupuje voz za preko 160 km/h,ruske lokomotive ni jedna sa sigurnosnom opremom AS distem,budnik,registrator rada.A sve je to nekad radio i Ei-FSU Beograd.ŽTO Novi Sad koja je bila kvalitetna je 1989 opljačkana od ŽTO Beograd i to noću.

Ostavite komentar


Društvo

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.