Šapić se hvalio, a uspeha nema: Kako je prihod od naplate karata u javnom prevozu prošle godine smanjen za 1,7 milijardi dinara

Ostavite komentar


  1. A koje su to ekonomske cene karata u Beogradu. Imamo staistiku gde su plate ogromne u Beogradu, a tu platu nema jedno 70 posto radnika u Beogradu . Secam se da sam bio šokiran da je cen karze za jednu voznju bila jeftinija 2018 u Solunu nego u Beogradu, a kod njih plate verovatno 1/3 vece od nasih …

  2. umesto u bljutave kampanje svoga vodje moze slobodno da ulozi novac u popravku gradskog prevoza, izvaljenih tramvajskih sina i puteva. Ljudi ce rado platiti kada znaju sta placaju. Nek se i on i predsednik mu provozaju po Novom Beogradu tramvajem. Cisto da su u toku sa gradom ciji je jedan od njih gradonacelnik. Good luck vasim bubrezima.

  3. Zasto Danas lobira da gradjani mora da plate skuplji prevoz po idejama nekih sindikalaca, ekonomista…. nego sto placaju sada. Kako je prevoz u Talinu besplatan , a kod nas mora da bude ekonomska cena pa ekonosku cenu nemaju ni najbogatijingradovi Evrope jer i tu se ipak subvencionise prevoz.

  4. A ato ovaj sindikalac i ekonomista ne predlize da se ogranici voznja kolima po centru… tj destimulise takva voznja novcano (naplatom ulaza u strogincentar kolima)pa eto vece kupoine karata i orihoda. A ne da su nađ od jutra do mraka ulice prepune automobila (sa jednom do dve osobe plafon i voziku) i da su zbog toga najvece zrtve osobe koje koriste javni prevoz .

  5. У Београду је карта 50динара и возите се у просеку 25-30км а у Нишу 80дин и возите се 2-3 км. Једини проблем је што су људи у Београду навикли на шверц комерц транспорт.

  6. Uz duzno postovanje cene karata ranije su zaista bile previsoke. Ne mozete da poredite prihode od 90 dinara i prihode od 50 dinara po karti,a ovako ce vise ljudi placati

  7. Kasa bi bila prazna ili nedovoljno puna cak i da prodaja karata skoci 1000%.A zna se zasto.

  8. Za 120 dinara možete da se vozite ceo dan. Ovde je postalo običajno pravo da se ne plaća prevoz. Primeniti recept iz Budimpešte što se tiče naplate i kvaliteta prevoza. E sad što i naprednima odgovara ovo muljanje sa naplatom, privatnim prevoznicima, nabavkom krševa po astronomskim cenama…to je već druga priča.

  9. Pa, kad ovi na vlasti dnevno kradu milione, zato i gradjani dnevno zele da ustede 100-200 dinara.

  10. Meni je ova cena skroz korektna i realna samo treba naći način da svi plaćaju…ona stara priča od 90 din je bila budalaština…lično sam pristalica da cena bude razumna al bi drastično kažnjavao ko ne plati…

  11. Čemu čudjenje? Svi smo se dobro uverili kakvi su SNS stručnjaci, zato i glasamo za njih, zar ne?

  12. Dok mogu da „sisaju“drzavnu kasu bece biti problema. Neznam zasto zitelji glavnog grada i pored najvisih zarada placaju 60% neizu cenu karte od onih npr.u Nisu ili cak i vise od nekih u drugim gradovima. Svaki posao treba raditi uz ekonomsku opravdanost a ekonomija i politika ne idu zajedno pa dok politicari odredjuju populisticke cene karata bice kako je. No za GSP nema zime grad kupuje prevozna sredstva,placa vozace ,radnike i neradnike u gsp,lako je njima tesko narodu sa ovakvom vlascu kakvu on na kraju i zeli.

  13. niko ne plaća karte i nikad neće, ko god bude na vlasti
    rešenje je da prevoz bude besplatan, a država već ima načina da nađe pare za JP

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 18. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zdravko Šotra, filmski režiser

Danas čitam danas, Danas sam čitao juče i sutra ću čitati Danas zato što je to sve što nam je ostalo od dnevne štampe.