Od danas dostupna aplikacija „Beograd plus“ – ali ne svima: Za koje telefone ona još uvek ne postoji?

Ostavite komentar


  1. Kako predstavi dizajn na dizajnu ajfona, i nema aplikacije na apple store-u, to samo kod nas moze

  2. Kakav je to način da korisnici Iphone telefona ne mogu da koriste aplikaciju?

  3. Zašto Šapiću treba da se registrujemo i ostavimo bilo kakve lične podatke samo da bismo platili kartu javnog prevoza putem najnovije android app? Niti jedan grad u Evropi ne traži registrovanje, samo ste u Beogradu to izmislili. Već se danima vozim tako što pošaljem SMS na 9011 sa tekstom A90, ali sada da bih preko najnovije app to isto uradio, moram prvo da se registrujem?! Šta bre bilo koga boli gde ću, kada i kuda sve da se vozam? Jel to hoćeš da kontrolišeš stanovništvo? E pa malo si se zjb.

  4. Od proste stvari napravili komplikovanu.
    Za proveru vozila na nekoj stanici trebalo je da urade kao što je bilo i ranije, da kucamo npr.
    *011*333#
    i završena priča.
    Nova aplikacija je dobra za plaćanje karte, ali nije dobra za utvrdjivanje gde su vozila i koliko su udaljena. Previše su dali na GUI, a on je u tim stvarima nebitan. Zato je komplikovaniji za upotrebu, previše kuckanja i pomeranja ekrana da bi dobio prostu stvar.

  5. Molim Vas link za pravu aplikaciju jer na Play ima više aplikacija.
    Preporučite nekome u Gradu da na svom sajtu objave pravu aplikaciju da narod ne dovode u zabludu.

  6. Ulaskom u aplikaciju ona te locira gde se nalaziš, pa ti onda kao daje mogućnosti i na osnovu toga te i obaveštava gde su koje stanice u blizini. Znači, čim uđeš u app ona zna gde se nalaziš tog trenutka. Pa, divno! Stara app to nije imala, jer mene zanima kad će koji bus da naiđe, a ne treba vas da zanima gde se ja nalazim trenutno, jer je to potpuno irelevantno za informaciju koja je meni potreba od app i koju treba da mi pružite. Da li će se neko pozabaviti ovim prikrivenim monitoringom ljudi i njihovog kretanja?

  7. koji nemaju „pametne“ telefone primali obaveštenja, dok je bi Bus Plus? Stvano preteraste…

  8. Da li je novinar koji je napisao ovaj članak skinuo i otvorio aplikaciju?! Ili je pisao članak dok je slušao vesti na Pinku? App je beskorisna!

  9. Ako nemate tzv „smartphone“ zaboravite na gradski prevoz, pa pešaka….

  10. Možete da pričate šta god želite, nikada nije bio jeftiniji GSP i nikada se nije tako jednostavno kupovala karta za gradaki prevoz. Ima stotinu stvari loših kod Šapića ali rešenje za kupovinu karata za GSP i odluka o besplatnim kartama za bazene su super

  11. Ovo nista ne funkcioniše.Htela sam da kupim kartu za sestru koja sutra stiže u Bg I na Bezanijskoj kosi nema gde da se kupi.Pitala sam sfera u busu može li se kod njega kupiti karta i on mi je rekao da NE MOZE.Zatim sam otišla na Zeleni venac i htela da kupim kartu u kiosku MOJ KIOSK i prodavacica mi je rekla da KARTA VAZI ODMAH PO KUPOVINI 90 MINUTA I NE VAZI NI ZA KASNIJE NI ZA DRUGI DAN.STA DA RADE ONI KOJI NEMAJU ANDROID TELEFONE,NEMAJU RACUNE PREKO INTERNETA.ISTO TAKO,RANIJE SAM SA OBICNOG TELEFONA MOGLA VIDETI DOLAZAK BUSA,A SAD NA OBICNI TELEFON NE MOGU NISTA DA VIDIM.MOLIM VAS da uradite nešto po tom pitanju.

  12. Bolje bi bilo da su izvršili proveru vozila i da li funkcioniše klima, to je valjda najbitnije na 40 + stepeni. Što se tiče aplikacije nula, kad ukucaš broj stanice izlaze potpuno pogrešne informacije o vremenu dolaska vozila, npr . piše da vozilo stiže za 5 min, a onda kako odmiče vreme samo se povećava ta minutaža, umesto da se smanjuje. Strašno!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 1. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Nastić, di džej

Tokom svih ovih godina čitajući Danas naučio sam šta predstavlja nezavisno novinarstvo i koliko je to danas veoma retko.