Auto-puteve će i dalje da grade stranci

Američko-turski konzorcijum Behtel-Enka zainteresovan za infrastrukturne projekte u Srbiji

Ostavite komentar


  1. Azerbejdžan se dobro pokazao u gradnji auto puteva u Srbiji. Dobro je investirao a nije mu mali udeo i na drugim poljima.

    1. A Srpska mladost, se dobro pokazala u emigriranju u Norvesku i Nemacku. Tamo ima mnogo manje dobrih azerbejdzanaca koji peru pokradene petrodolare, pa mogu na miru da prve tudje puteve?

  2. Osnovno pitanje: ako se Srbi zadužuju u inostranstvu da bi stranci gradili puteve, i sav taj novac izašao iz zemlje, ko će ga vraćati i ko će se voziti tim putevima?

    1. ali ako se tender namešta tako da naše firme ne mogu da dobiju posao onda smo protiv onoga ko kroji tenderske uslove za unapred poznatog projektanta i izvođača. To miriše na kriminal, a ne na mržnju protiv stranaca. Potsetiću te da smo nedavno mogli da čitamo kako su naše firme od strane investitora, čitaj Vlade i ministarstva koje postavlja generalnog i ostale direktore u firmi preko koje investira izgradnju puteva, bile primoravane da uzimaju kredite kako bi finansirale izgradnju puteva i da im još uvek nisu ispklaćeni svi odrađeni poslovi, ali se na to zaboravlja. Nema razloga da se ne izmire obaveze prema našim firmama, kao što ne postoji ni jedan razlog da se prave diskriminišući tenderski uslovi za naše putarske firme. Možda je malo teže da se reketira domaća firma, a da se o tome ne proširi priča za pola sata. Za stranu firmu koja je obezbedila vozila investitoru i nadzoru ne bi smo saznali da nije došlo do one jezive saobraćajke. Niko nije protiv stranih firmi, ali jesmo za transparetno poslovanje.

  3. Da, ali Vucic mora da se savije i pusti amerikance.
    Usluga odrzavanja na vlasti mora biti pretocena i u nesto konkretno, gotovinski. Vilbur Ros mu je prosle godine lepo objasnio u poseti Beogradu sta ce da se desi i sta se od njega ocekuje.
    Pravi je momenat. Cipuljanac ocigledno nece jos dugo biti na vlasti a zakljuceni ugovor je zakon za dugi niz godina i onda kada on ode.
    Pare za preskupe puteve jos uvek moze da dobije od Arapa i Kineza, znaci sve je na mestu, samo da ga ucene i obrlate. Nece se Aca mnogo otimati!

  4. Imamo najskuplju autoputarinu po km a ovamo ne videh da se ijedan autoput izgradio iz sopstvene akumulacije! Pa gde ode taj novac? zasto i dalje zaduzujemo ovu jadnu zemlju i unistavamo sopstvenu niskogradnju koje je itekako razvijena i sposobna – sigurno bolje od Azerbejdzanaca? Gde je tu osecaj patriotizma a za „miu“ podatak da se uopste ne radi o ksenofobiji (tako se to zove“mia“) nego o cistom prezivljavanju jer za koju godinu proces prestaje da bude ireverzibilan sto znaci nama ostaju uzasni dugovi i prazni autoputevi kao i unistena niskogradnja bez referenci! Stvarno je dosao poslednji cas da se prestane sa ovakvom losom politikom pa cija god da je i kome puni dzep

  5. Strane kompanije su pravi eldorado za muljanje. Koliko kažu naši toliko je plaćeno. Ugovori su međunarodna tajna!!!!! Zato je ova zemlja prezadužena i opljačkana….

  6. Pa naravno, i mora tako kad smo sve domaće firme uništili. Nijedna naša firma ne može da prođe pretkvalifikaciju kod EBRD, EIB ili Svetske banke, niti da da neophodne bankovne garancije, koje nekad iznose i više desetina miliona evra. A bili smo nekad svetska velesila u građevinarstvu i uvek imali bar dve-tri firme među prvih sto prema Engineering News Record.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.