Avio-mehaničari Er Srbije za N1: Poslovi održavanja flote prebacuju se firmi koja je bila zadužena za pranje i čišćenje aviona

Ostavite komentar


  1. Sada ste se izvukli srecom i ako je veliki lom-udes.Znaci nije bilo zrtva sem aviona.Naplatice se od Loydsa tj osiguranja.Pazite sta radite!!!Posvetite paznju ljudima,obucemim radnicima.

  2. Kriminal gde god da zagrebes, same istitucije teraju stanovnistvo u korupciju i kriminal , ako vam zatreba banalni potpis nekog dokumenta potrebno je da cekas dok ne skapas i moras da castis neku budaletinu koji se bahati i prima platu za nista, inace administracija je ogromna pojedini primaju platu a i neidu na posao…

  3. Privodi se sve kraju.Ono sto je nesto znalo je oterano iz Srbije,kupovne diplome su polako stigle i u zdravstvo i avio-saobracaj,korupcija i nepotizam CARUJU!!!Drugu je pre par dana preminuo otac od nagomilane vode u organizmu.Deset dana ga vodao po lekarima niko nije video toliku vodu,koja ga je na kraju ugusila,lecili mu bolove u stomaku.Tek ce ovaj narod da vidi koliko kostaju sendvici i izmisljena radna mesta.

  4. Ako Air Serbia ima sve dry lizing, kako su onda piloti bili iz Grcke kompanije? I ako je dry lizing, na kolko dugo je avion lizovan, kako to da je u Air Serbia livery, i u stranom registru? Ako je lizovan avion na duži period, avion bi trebao da bude u Air Serbia CAMO.

  5. Sa ovim clankom se ne bih slozio radim u aviaciji 20 godina od 2004 godine u Jat-Tehnici kao prvo svi ljudi iz Jat-Tehnike su onovali AirSerbia-nu tehniku sto iz linijskog sto iz baznog odrzavanja,nesto je cak doslo iz motorske radionice a sto se tice sistema na avionu oni se odrzavanju i u baznom odrzavanju cak i opsirnije nego u linijskom jer na Airbus avionima kad je greska u vecini slucaja ide na restart a u baznom se te sve greske resavaju a to da nema licenciranih mehanicara nema zbog zemlje Srbije jer onaj ko rukovodi Srbijom je dozvolio da se proda Jat-Tehnika koja je imala vrhunske majstore a ovo sto sad rade sa AirSrebia-om isto ide ka tome da se nafura da je u pozitivnom bilansu i da se proda zato ih i boli uvo za mehanicare. Toliko od mene

Ostavite komentar


Ekonomija

Razlika u ceni kvadrata u istoj zgradi može ići i do 1.000 evra: Šta spušta, a šta podiže cenu stana? 10

Razlika u ceni kvadrata u istoj zgradi može ići i do 1.000 evra: Šta spušta, a šta podiže cenu stana?

Spratnost, grejanje, struktura stana, stanje sanitarija i stolarije, postojanje terase, parkinga, pa čak i pristojan komšiluk samo su neki od oko 20 faktora koji mogu podići ili spustiti cenu kvadrata nekretnine koja se prodaje. Za Srbiju je karakteristično da razlika u ceni kvadrata između prvog i poslednjeg sprata u istoj zgradi može biti i veća od 1.000 evra.

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.