Kompanija Bambi-Banat dobitnik je prestižnog priznanja „Zlatni superbrend“ i proglašena je kompanijom broj 1 u kategoriji slatkiša. Golden priznanje se dodeljuje domaćim i međunarodnim brendovima koji su osvojili najviše poena u konkurencij sa drugim brendovima.

„Ovo je potvrda snage i uspešnosti brendova kompanije Bambi-Banat, koja je sa tradicijom dužom od 45 godina i dalje lider na konditorskom tržištu Srbije i regiona. Već petu godinu zaredom, referentna istraživanja o korporativnim brendovima pokazuju da je Bambi najjači brend, ne samo u kategoriji konditora, već i na celom tržistu hrane i pića. Međutim, glavni izazov u marketingu je kako pretočiti neopipljive vrednosti, kao što su snaga i voljenost brenda u čvrste i merljive prodajne rezultate. Mislim da podaci o dvocifrenom rastu prodaje Bambija u prvom kvartalu ove godine, najbolje govore da smo u tome veoma uspešni“, istakao je Branislav Čučković (na fotografiji) senior menadžer brendova i razvoja proizvoda u kompaniji Bambi-Banat. Za najbolje se glasalo na osnovu prepoznatljivosti, reputacije, kvaliteta, pouzdanosti, dugogodišnje doslednosti i tradicije, a izabrani su na osnovu mišljenja stručnjaka iz oblasti ekonomije, biznisa, marketinga i medija.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari