Beogradski metro zaobilazi i Klinički centar i Prokop

Inicijativa Udruženja građana "Po meri metro" da se prva linija podzemne železnice izmeni tako da uključi ključne saobraćajne tačke

Ostavite komentar


  1. Dimitrijevicu a nas na Konjarniku i Medaku ste zaboravili ???
    A mnogo nas ima !!!

  2. Metro je prestižna stvar koju mogu imati samo kupci kvadrata nelegalnih objekata na mirjevu, kriminalnih objekata beograda na vodi i budućih na vodoizvorištu. To nije stvar za obične smrtnike. Ovo silovanje urbanizma zarad ličnih interesa će imati dugoročne posledice.

  3. Ovaj metro ce progutati citavu srbiju… ionako zanemarena provincija, jos vise ce da trpi zbog fokusa vlasti na megalomanski projekat, koji ce usisavati svaki dinar u ovoj drzavi

  4. Ako se građani Vidikovca, Ceraka i pernatih brda ne organizuju, ovi likovi im sigurno neće pomoći, doživotno će se tući za vazduh u autobusima. Problem je što su ta naselja prćija svake vlasti… Valjda su im porodice bitnije od partijskih idola

  5. Van svake pameti je da linija metroa ne prelazi Savu. Najveći protok ljudi je između Starog i Novog Beograda zbog čega su svi mostovi preko save zagušeni a oni hoće sad jedan i da sklone. Znači obavezno je da prva linija metroa prelazi preko Save.

  6. Takodje novi metro eskivira i bitne gtradske pravce: Ustaničku, Bul. kralja Aleksandra, Kneza Miloša, Požešku, Franša d’Eparea, Bul. Oslobodjenja, bivšu ulicu 29. Novembra, itd. Ali će „ispoštovati“ Mirijevski bulevar. Pa odmah se vidi da je neko malouman pravio taj plan koji košta 6 milijardi evra!!!

  7. Bulevar Jurija Gagarina je jedan od najfrekventnijih u BG. Nije predvidjena stanica metroa…

  8. Kako je Englezi onomad nazvaše, ohtokratija, vladavina mase, dominantno stupa na svetsku scenu preteći da nepovratno utre put anarhiji. Kada gradjani počnu odlučivati o trasi metroa, onda nas ne treba čuditi što će isti ti gradjani upravljati državom na njima svojstven, i prihvatljiv način. Ako mislimo da smo mi više „gradjani“ od ovih „gradjana“ na vlasti, da smo pametniji i sposobni da formiramo „ekspertske grupe“ sačinjene od „naših“ eksperata, za razliku od „njih“ kojima će, valjda, metro graditi poslastičari i obućari, onda moramo da prihvatimo i povratni efekat ohtokratije u kome masa svakako vlada. Koja, nije ni važno, jer i nema razlike.

  9. Podržavam predlog da trasa metroa ide do Vidikovca, a naročito do Petlovog brda jer ovo naselje je kao slepo crevo po pitanju prevoza i veze sa drugim delovima Beograda. Drugo, zašto bi građani finansirali metro do Makiša kad je to naselje privatna investicija i zarada??

  10. Ideja da se izgradi krak ka Craku i Vidikovcu nije pravilna. To je načinisljenja koji nastoji trase autobusa preslikati u relacije metro mreže. Vidikovac i Čermak iz ugle gradnje metroa treba da dobiju liniju preko Banjice, Konjanika i Vračara.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. oktobar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i vizuelni umetnik

Danas čitam danas, da se ne bih osvrtao sutra.