Metro Srbija i Turistička organizacija Srbije (TOS), zvanični partneri Mišlena (Michelin) u Srbiji, uručili su danas priznanja Mišlen Vodiča za 14 restorana u okviru prve beogradske selekcije.
Vlasnici i šefovi kuhinja restorana dobili su Mišlen pločicu koja će njihovim gostima istaknuti kvalitet hrane i usluga koje nude.
U prvom Mišlen Vodiču za Beograd nalaze se restorani Bela Reka, Comunale Cafè e Cucina, Ebisu, Enso, Gušti mora, Homa, Iva New Balkan Cuisine, JaM, Langouste, Legat 1903, Magellan, Mezestoran Dvorište, Salon 1905 i The Square.
Oznaku Bib Gourmand, koja označava odličan kvalitet po dobroj ceni, dobio je restoran Iva New Balkan Cuisine, a restoran Bela Reka je prepoznat zbog posvećenosti i održivosti, sa posebnim akcentom na upotrebu lokalnih proizvoda i očuvanje tradicije.
Generalni direktor kompanije Metro Cash & Carry Srbija Andre Rinensland (André Rinnensland) ocenio je da je dolazak Mišlen Vodiča izuzetno priznanje za domaće ugostitelje.
„Ovo je jako važan dan za Metro i za Srbiju, a posebno Beograd, jer je ovo prvi put da je Mišelin došao ovde. Oni su nominovali 14 restorana, a svi oni su naše mušterije, tako da mislim da Metro treba da bude ponosan“, rekao je Rinensland.
On je dodao da su svi izabrani restorani zaslužili mesto u Vodiču jer nude „jedinstveno iskustvo boravka u restoranima“, ali i da ovo predstavlja dodatnu odgovornost za Metro da „nastavi da im nudi usluge na visokom nivou“.
„Ovo je veliko priznanje i za Metro, za uložen rad i posvećenost, ovo znači da smo profesionalni partner i da smo tu za restorane, hotele i da ih podržavamo“, izjavio je Rinensland.
Vršilac dužnosti direktora Turističke organizacije Srbije Marija Labović istakla je da će TOS i u budućnosti biti deo ovog projekta, pa restorani mogu i u narednoj godini da očekuju Mišelinove inspektore.
„Turistička organizacija Srbije je tu da svojim promotivnim aktivnostima dodatno istakne značaj gastronomije, da gastronomiju kao sastavni deo svih turističkih proizvoda koje Srbija ima i koje nudi turistima dodatno istakne“, rekla je Labović.
Ona je istakla da turisti koji dođu u Srbiju ponesu pozitivan utisak koji je posebno vezan za gastronomsku ponudu, kvalitet usluge i gostoprimstvo.
„Ovaj događaj je vrlo značajan ne samo za ugosteljstvo, već za kompletan turizam i imidž Srbije, kao turističke i gastronomske destinacije“, rekla je Labović.
Ona je najavila da će TOS i naredne godine u fokusu aktivnosti imati gastronomiju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.