Najnoviji avion kompanije Embraer E195-E2 danas je u Beogradu imao svoj demonstracioni let kome su prisustvovali predstavnici srpske nacionalne avio-kompanije Er Srbije, Vlade Republike Srbije, avio-industrije i medija, saopštila je Er Srbija.
Embraer E2 je najefikasniji i najtiši avion na svetu sa jednim prolazom između sedišta, veoma pouzdano i efikasno rešenje za kraće i srednje-duge letove, navodi se u saopštenju.
Nedavno je flota Er Srbije proširena sa dva aviona tipa embraer, koji bi uskoro trebalo da doprinesu još boljoj povezanosti Beograda sa gradovima širom regiona Zapadnog Balkana i Evrope, podstičući ujedno ekonomski rast Republike Srbije, posebno u oblasti turizma.
„Mreža Er Srbije stalno raste, a samim tim i naša flota. Tokom narednog perioda u saobraćaj ćemo uvesti dva aviona tipa embraer E195. Te letelice imaju 118 sedišta i savršeno odgovaraju našim planovima za dalje širenje mreže destinacija. Planiramo da u narednom periodu postepeno proširujemo embraer flotu dodavanjem određenog broja letelica tog tipa. Pre nego što smo se opredelili za E195, usko smo sarađivali sa Embraer timom kako bismo pronašli tip aviona koji nam najviše odgovara. Danas smo u Beogradu imali priliku da se upoznamo i sa najmodernijim embraer avionom E195-E2 i da od predstavnika te kompanije saznamo sve informacije o tom tipu letelica. Izuzetna nam je čast što nam je Embraer pružio tu priliku i to baš na našem matičnom aerodromu“, rekao je Boško Rupić, direktor za komercijalu i strategiju Er Srbije.
„Demonstracioni let je odlična prilika da se pokaže operativna efikasnost, niski troškovi održavanja i mogućnost prilagođavanja promenljivim tržišnim uslovima naše porodice aviona E2, što ga čini savršenim za Srbiju“, rekao je Fernando Mainardi, potpredsednik prodaje za Evropu kompanije Embraer komeršal aviejšn dodajući da je ovaj avion 10 odsto lakši i troši 12,5 odsto manje goriva od konkurencije.
Za kapetane koji lete na embraeru tipa E195-E1 koji će se uskoro naći u floti Er Srbije, prelazak na letelicu tipa E2 neće biti posebno zahtevan. Iako su to dve generacije aviona, biće potrebno oko dva dana dodatne obuke da bi posada prešla na noviji tip aviona, što znači da avio-kompanije neće imati visoke troškove niti će uvođenje novih tipova letelica uticati na operacije.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.