Brdo „preživelo“, Zorana Mihajlović odustala od Vučićevog predloga

Selidba u Grdeličku klisuru možda ipak daje rezultate, ministarka građevinarstva odlučila da posluša struku, a ne predsednika

Ostavite komentar


  1. ,,,SAMO,,jedno od mnogih,nemegablejskih,,opaski,,Ko je i u ČIJE IME DOZVOLIO,,,stranim,,,investitorima da se CELO VREME,KORISTI,NEODOBRENIM,,PROJEKTOM,I SKOLIKO DIND
    ŽOĆETO SKLIZNUTO,BRDO,DASE ,,UKOPI,U ,,NIKADA VEĆI,,PRIHOD,, OVE,,REFORMATORSKE VLADE,,OD KOIH niti jedan nije iz Prave građvinske struke,,po,diplomama,.i licencama iz,minulih im,,radova,,. Tehničke taksativno navedene uslove svaki pravi građevinac,,zna i mora da ispoštuje ma ,ko,,nadgleda,,i za čije ,,iterese,,radi,, Njena ,,opcija da ONA LIČNO,,IZDAJE,,LICENCE,, JE PRAVI NEORADIKALSKI,,, OXIMORON,,,Usrećenih,, ,tek,7 godina naciju,Kada onako,, dušom,telom moralom,i,svime,što,,ima,,jedna vazduplohova,, vodi,,,,koridore,,nadajte,,se,,….Eeeee.

  2. Koridori Srbije, kao organizatori posla, nisu sankcionisani zbog pogrešnog izbora trase, a iz novinarskog izveštaja može da se vidi da je postojala mogućnost izgradnje na manje zahtevnom terenu, što je automatska ušteda našeg novca. Ni ne možemo da pretpostavimo kako je vršeno ispitivanje tla, ali nakon svega imamo pravo da tražimo odgovor od CIPa kakvi su njegovi projektanti, obzirom da je postojala potreba da se projekat menja tokom radova. Da li su radnici CIPa, pre projektovanja, prepešačili teren i zaključili da je elaborat o ispitivanju tla temeljno urađen, pa izabrali ovu trasu ili ih briga za sve, plata im sigurna, njihovo je samo da ispoštuju želju aktuelnog predsednika i ministra infrastrukture? Moj utisak je, nebitan je odve rad CIPa, izvođača, pa delimično i revizora projekta i nadzora, za sav haos odgovorni su radnici firme kojoj je u opisu posla organizacija izgradnje ove deonice, radnici Koridora Srbije. Po ko zna koji put se pokazuje, za nas na preskup način, da u državnim firmama ne smeju da se zbrinjavaju deca i unici već zbrinutih radnika i stranački aktivisti, jer posao organizacije posla nije rodbinsko partijska igrica, nego zahteva znanje, a one se ne stiče vezama i vezicima tokom školovanja i pri upošljavanju na državni kazan, nego učenjem i radom prethodno u izvođačkim firmama, a kao kruna može daoći i zaposlenje na državnom kazanu u kojoj je dobar deo ljudi sa tobom u rodbinskoj ili stranačkoj vezi. Predsednici i ministri su listopadni, mogu da izglupaju ono što čuju od nekoga za koga veruju da je stručan, naš problem su oni koji naše pare troše, stalno zaposleni na državnom kazanu koji se međusobno štite i nikada niko ne odgovara za haos koji bude izazvan pod njihovom upravljačkom palicom.

  3. Од неуког и гора плаче, само шт је у овоме случају гора“ де факто цео популус Србије, који ће акцизама, пдв-ом, повећањем пореза и других неслућених дажбина да плати цех аналфабетског и неодговорног државног врха оличеног у „one man show“-одлукама.

  4. Nije moguce ostupiti od strucnog resenja koje je dao predsednik Vucic. Pa on je glavni projketant i revizor za sve gradjevinske projkete u Srbiji. Podrazumeva se da je dr Zorana izvrsni projektant. U oblasti gradjevine nema strucnijih osoba u Srbiji……… svaka cast Predsednice , cestita dr. Zorana.

  5. O, pa što ne kažete da je Stanković majstor za koridor hahahaha , znači Dodik gradi na sve strane, bravo, bravo

  6. РОК ПРЕ РОКА?

    По свему судећи министарку Михајловић издало памћење или је спопала деменција, те је свака изјава актуелна десет минута након објаве и више не важи. Да ли зна дотична министарка да је „Коридор 10“ требало бити завршен пре десет година, а она сада каже да ће бити завршен о року. Да, о њеном дементном року. “Бравар“ је брже завршио аутопут “Братство – јединство” рађен лопатом, крампом и дрвеним колицима и искључиво домаћом радном снагом и домаћим извођачима-акцијашима. Ако овако лаже грађане и ΛV, мада и он је исти ако не и гори, како тек лаже своје студенте на „Менаџменту“?. Она је самовољно ескивирала шефово наређење и неће да премести брдо, уколико добије налог да га пресели, е тада мораће да се пројектују нови рокови сечења трака или траке, овако лаж стиже нову лаж. По свему судећи, министарство грађевине биће још дуже, дуже изместено у Грделичкој клисури, ваљда ће научи особље нешто, пролупали су. Градња овог аутопута обара све рекорде, гради се 30 година и коштаће као целу територију коју покрива или као “Светог Петра кајгану”.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

23. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.