Drugi brod proizveden u firmi borodogradilište Bomeks 4M treba da zaplovi za Francusku ovih dana. Reč je o barži dugoj 90 metara u čiju je izgradnju uloženo 1,1 milion evra. To je drugi od četiri broda koji će biti isporučeni francuskoj firmi CFNR. Ukupna vrednost poslova je 4,5 miliona evra.
Drugi brod proizveden u firmi borodogradilište Bomeks 4M treba da zaplovi za Francusku ovih dana. Reč je o barži dugoj 90 metara u čiju je izgradnju uloženo 1,1 milion evra. To je drugi od četiri broda koji će biti isporučeni francuskoj firmi CFNR. Ukupna vrednost poslova je 4,5 miliona evra. Dok se barža za farncuskog kupca uveliko priprema, na navozu pored nje su dve sekcije za holandskog partnera.
– Radi se u dve smene kako bi do kraja godine sve porudžbine bile završene. Očekujemo da do 31. decembra oba plovila pređu granicu i budu ocarinjena, kako bi se dalje uputila za Regensburg, a potom za Dodreht gde će se opremati. Holandska barža je nešto duža, 106 metara i teška 510 tona, što znači da će se dve njene sekcije spajati u Apatinu, odakle kreću do kupca – objašnjava Milenko Lepović, direktor brodogradilišta Bomeks.
Osnovano pre godinu dana, brodogradilište Bomeks 4M proizvelo je tri rečna broda u zakupljenom brodogradilištu u Novom Bečeju, dok se čeka na završetak matičnog objekta u blizini Zrenjanina. Do maja naredne godine sledi isporuka još dva broda a pored tog ugovora, brodogradilište Bomeks 4M je potpisalo ugovor sa holandskim kompanijama Salero i Kamaro za izgradnju brodova za rasuti teret, vrednosti 1,1 milion evra. Sa istim partnerima potpisan je ugovor za još jednu baržu, u vrednosti od 800.000 evra.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.