Savetnik za ulaganja Mahmud Bušatlija rekao je N1 da koncesija za beogradski aerodrom “Nikola Tesla“ nije bila potrebna, i da u poslednjih 30 godina, u svetu nema uspešnih koncesija za državni i javni interes.
Bušatlija je u Danu uživo TV N1 rekao da koncesija nije bila jedini način da aerodrom obezbedi sredstva za proširenje i nadogradnju postojećeg aerodromskog terminala i poletno-sletne staze, i podseća da su kapaciteti beogradskog aerodroma prošle godine povećani sa pet na 7,5 miliona putnika.
“Sa dobrim rasporedom sletanja i poletanja mogu da opslužuju do 15 miliona putnika. Tako da taj stav Vansi ne mora da ispuni, aerodrom je to već uradio“, naveo je Bušatlija i ukazao da aerodrom već tri godine ima konstantan rast prihoda, i da je mogao da se komercijalno zaduži kod bilo koje banke kako bi obezbedio sredstva za nove investicije.
On je rekao da ga zbunjuje investiciona obaveza koncesionara od 732 miliona evra, i tvrdi da je ta suma dovoljna za izgradnju novog aerodroma.
Aerodromske delatnosti čine tek tri odsto Vansijevog poslovanja, kaže Bušatlija i stoga veruje da su Francuzi više zainteresovani da ta sredstva ulože u industrijsku zonu u okolini beogradskog aerodroma.
Bušatlija pretpostavlja i da Er Srbija neće imati povlastice kod koncesionara, jer bi onda olakšice tražile i druge kompanije koje sarađuju sa Vansijem.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.