Car:Go – državni neprijatelj broj jedan

U združenoj organizovanoj akciji četiri institucije, uz pomoć prerušenog policajca, oduzet jedan auto

Ostavite komentar


  1. A i dalje niko od nadležnih neće narodu da koji je tok novca preko aplikacije YANDEX kad građanin plati vožnju taksisti… Hajde, pojasnite da novac ide preko Holandije!!! Podrška za CarGo, jer novac ide i ostaje u Srbiji sa plaćenim PDV!

    1. ali znam da se ministarka Mihajlović često javlja kao zaštitnik slabih, a onda čitam da joj driektor Puteva Srbije tokom čitavog njenog mandata u statusu vršioca dužnosti, što je u evropskim državama mobing, a i kod nas, samo što svi o tome ćute. Dalje čitam oko izbora u Lučanima da dele njegov broj…Haos koji je napravljen na niškom aerodromu od trenutka preuzminja od strane Mihajlovićkinog ministarstva je dovoljan da poverujem u ovu priču o nalogu ministarstva da se krene na CarGo. Gde je ona tu su brljotine i demonstracija sile, a nigde ni malo profesionalnosti. Čitam ovih dana da su ptarske firme podnele tužbu zbog novca koji im je dignut sa računa, a spor nije doveden do kraja, a u sporu dokazuju da je loš projekat osnov daljih problema, što jeste lako dokazivo. Naravno, ako to dokažu, onda sledi pitanje ko je i po kojim kriterijumima birao revizora projekta, pa…ona je baš krenula na sve strane da demonstrira silu…gubitak kompasa…

  2. Jos jedan pristrasno napisan tekst u Danasu,otvoreno ste stali na stranu firme koja krsi zakon i organizuje vozace bez taxi dozvole,to sto doticni ima autoprevoznicku firmu ne daje mu pravo da taxira,cargo zbog svoje extra zarade dovodi ove ljude u zabludu,i umesto da u skldu sa novim zakonom prilagodi svoje poslivanje,trazi nove nacine da zaobidje isti,partneri su bili rentacar,limo servis sada su autopreviznici,kada ih na kraju budu zatvorili opet ce kriva biti ministarka.

    1. Taksisti samo štite monopol, kako bi mogli da drže visoku cenu usluge. Osim toga, čim im se nešto ne dopada, blokiraju ulice i maltretiraju ceo grad, a niko ne preduzima ništa protiv toga. Usluga im je loša i skupa, a neretko su i nasilni. Grad Beograd ih u tome izgleda podržava- već dve godine nema ispita poznavanja grada. Koji je inače deplasiran sa pojavom GPS uređaja, ali je uslov za izlazak na taksi. Nijedan posao nije lak, pa ni posao taksista, ali nisam čuo da je bilo koji car go vozač pravio probleme, a o taksistima to čujem svakog dana. CarGo svojim načinom naplate ne može da odere putnika, možda vam to smeta? Možete se otimati koliko hoćete, ali kad -tad će digitalna tehnologija da osvoji i ovu oblast.

  3. Ono što vlasnik Car go-a stalno ignoriše dato je jasno u saopštenju :
    „Sekretarijat za poslove komunalne policije će vršiti kontrolu ove oblasti i u skladu sa članom 156a Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju kojim su komunalnim policajcima data veća ovlašćenja, odnosno mogućnost da u izvršavanju nadležnosti grada Beograda u oblasti taksi prevoza, ukoliko utvrde da taksi prevoz obavlja pravno lice, preduzetnik ili fizičko lice koje nema odobrenje, dužni su i ovlašćeni da privremeno oduzmu vozilo, sačine zapisnik o utvrđenom činjeničnom stanju, izdaju potvrdu o oduzetom vozilu i bez odlaganja zapisnik i potvrdu dostave gradskoj upravi, odnosno upravi nadležnoj za inspekcijske poslove u oblasti saobraćaja“
    Kako je gospodin Guberenić nedavno započeo saradnju sa jednom taksi kompanijom u Švajcarskoj poštujući njihov Zakon,to isto može da učini i ovde,poštujući Zakon sopstvene države. A uređenje javnog prevoza neka ostavi stručnjacima kompetentnim za to.

  4. Ako skoknete do APR videćete da je taj Jovan Šarović kome je policija oduzela vozilo do pre mesec dana imao registrovanu ugostiteljsku radnju – kafanu, a sam kaže da se prevozom bavi od 2015. godine, dakle 3 godine na divlje i šta sad hoće?

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 29. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Andrej Josifovski Pijanista, arhitekta i vizuelni umetnik

Danas čitam danas, da se ne bih osvrtao sutra.