CarGo: Štrajk glađu ukoliko se ne pronađe rešenje će otpočeti oni koji vode udruženje

Ostavite komentar


  1. Kako nepismen naslov
    Štrajk glađu, ukoliko se ne pronađe rešenje, otpočeće oni koji… ili: Oni koji vode udruženje otpočeće štrajk glađu ukoliko se ne pronađe rešenje

  2. Gospodo članovi udruženja Car:, poziv na štrajk glađu je degutantan jer od Vas ne zavisi rad države. Jednostavno, trebate da se registrujete u Ministarstvu saobraćaja za delatnost TAKSI usluge i neće biti problema. Postojanje napredne aplikacije za pametne uređaje nje problem u Vašem radu kako želite da predočite javnosti.

    1. Hteo bih samo da mi objasniš nešto, kada si tako informisanja šta treba i gde….. Zbog čega, takozvani divlji taksisti, počinju da rade u CarGo, jer ne mogu u taksi udruženja da uđu, iako su pribaviti svu neophodnu dokumentaciju i dozvole!? Gde je nastao kuršlus, ili je u pitanju taksi mafija, koja određuje ko može, a ko ne da prevozi ljude..ili,pak,u slučaju pristojne novčane naknade, pravom čoveku, sve se može!? E tako to ide…ili grešim, molim, pojasni mi.. Hvala..

      1. @Dragan Nedeljković: Gospodine Nedeljkoviću „divlji“ taksisti „hrle“ u Car:go iz razloga što im za bavljenje taksi usluga u kommpaniji Car:go ne treba: minimum srednja škola, ispit za taksi vozače sa licencom za rad, to ne znači da dobar deo „divljih“ taksista nema ova dokumenta, ali im u Car:go kompaniji nusu ni potrebna jer je kompanija Car:go registrovana u ministarstvu turizma kao GG firma, limo servis, sa minimalnim porezom. Vozači u firmi Car:go od procenta naplate usluge moraju da izdvoje novac za sve vrste servisiranja automobila, a ono šta ostane je ….. sića.

        1. @dopuna prethodnog teksta: Da bi neko bio LEGALNI TAKSISTA u nekom udruženju mora imatu gore pomenute uslove, za poznavanje jednog stranog jezika nisam sigurna. U svakom gradu, bilo u Srbiji, Evropi I svetu postoji zakonska odredba koliko TAKSI vozila I TAKSI vozača MAKSIMALNO mogu biti u gradskom registru.

  3. Zasto ste zloupotrebili ljude sa hendikepom u reklamne svrhe a i prevarili ste Dejana Matica jel ste mu rekli da se vozi taksijem a on covek poverovao zjel ima hendikep da nije u mogucnosti da vidi da radite protiv zakonito toliko o tome da postujete zakon.

Ostavite komentar


Ekonomija

Ukida se obaveza prevoznika da na autobusu istaknu naziv i sedište firme: Sindikati GSP-a upozoravaju da građani neće znati ko ih prevozi 8

Ukida se obaveza prevoznika da na autobusu istaknu naziv i sedište firme: Sindikati GSP-a upozoravaju da građani neće znati ko ih prevozi

Četiri sindikata Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) Beograd saopštila su danas da najava ukidanja obaveze prevoznika da na autobusu istaknu svoj naziv i sedište firme u čijem vlasništvu se nalazi vozilo, predstavlja nameru gradske vlasti da od građana prikriju informaciju koje su privatne firme angažovane na kojoj liniji.

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bisera Veletanlić, muzičarka

Danas je list koji je društvu apsolutno neophodan. Šteta što nema više listova poput Danasa.