CarGo: U Srbiji ugroženo pravo na rad

Ostavite komentar


  1. Vasa vozila rade na crno jer ne ispunjavaju vazece zakonske uslove. Neka im CarGo obezbedi dozvole i licence. U protivnom clanovi mogu da voze u Rumuniji, Madzarskoj, Hrvatskoj, Bosni, itd do mile volje i koriste te predivne aplikacije.

  2. Dobro je da znamo da u zemlji Srbiji 2850 jadnika bez posla radi za dzep jednog vlasnika neke aplikacije. Uveren sam da ce poreska sluzba ispitati da li se redovno uplavuju porezi i doprinosi za 2850 ljudi i samim tim podneti tolikp prijava za nelegalan taxi prevoz. Vlasnik ce sigurno i platiti toliko advokata mada kaze da vozi stranke na softveru….ha ha…..koja prica…pa samo jos u Srbiji i Africi ponegde moze tako da se radi

  3. Kakvi likovi!Rade bez dozvole bez ikakvog papira vezanog za prevoz putnika,pomoc na putu!?Prave budalama,vlast,gradjane,taxiste ali,u zemlji Srbiji,sve moze.Samo se pitam kada ce narko dileri da se pobune,da traze svoja prava?Da li neko ima dilemu da smo gori od mnogih africkih drzava?

  4. Nisam taksista, već bivši CarGo „vozač“.. Realnost je ovakva, trećinu bruto zarade (33%) dajete CarGo-u, trećinu na gorivo, od trećine koja vam preostane plaćate 10k dinara doprinose, amortizaciju vozila, kvarove, gume, registraciju, servise i sve ostalo što vam je potrebno za vozilo. Kada sve saberete i oduzete za 25 radnih dana i predjenih 150km dnevno, ostane vam ne više od 20k dinara mesečno. Ne postoji CarGo vozač koji je taj posao radio duže od 3 meseca, jer je totalno neisplativo. Zato i imate pune oglase „traži se vozači B kategorije… Bla bla bla… Zarada od 70k do 120k dinara mesečno. Da da ali ne kažu da je to bruto zarada gde vam uzmu 33% od strane CarGo-a a sve ostalo plaćate sami… Ej… 33%

    1. Brisem aplikaciju.
      Skoro sam cekao sat vremena sva vozila su bila nedostupna i na kraju sam unajmio obican taxi. Napisao im rmail gde ih pitam sta se desava, radi li CarGo. Nisu me udostojili odgovora. Sad kad jos cujem kako vlasnik izrabljuje vozace nemam vise nikakvih dilema. Brisem aplikaciju.

Ostavite komentar


Ekonomija

Ukida se obaveza prevoznika da na autobusu istaknu naziv i sedište firme: Sindikati GSP-a upozoravaju da građani neće znati ko ih prevozi 8

Ukida se obaveza prevoznika da na autobusu istaknu naziv i sedište firme: Sindikati GSP-a upozoravaju da građani neće znati ko ih prevozi

Četiri sindikata Gradskog saobraćajnog preduzeća (GSP) Beograd saopštila su danas da najava ukidanja obaveze prevoznika da na autobusu istaknu svoj naziv i sedište firme u čijem vlasništvu se nalazi vozilo, predstavlja nameru gradske vlasti da od građana prikriju informaciju koje su privatne firme angažovane na kojoj liniji.

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Maja Nikolić, TV novinarka

List Danas je važniji nego ikada ranije. Kada ne bi bilo takvih novina, ne bismo ni znali kako prave novine treba da izgledaju.