CarGo: Uskoro reakcija EU na kršenje konkurencije u Srbiji

Ostavite komentar


  1. Ja sam na strani Zorane Mihajlovic ovog puta. Kada taj „Kargo“ pocne da placa licencu da taskiranje kao sve druge taksi kompanije tada nece niko da im brani da rade. Zasto bi ostale taksi kompanije placale licencu kao ovaj „Kargo“ ne mora? To se zove rad na crno i treba pretisnuti „Kargo“ da isto placa licencu kao svi drugi i nece biti problema, ovako samo krse prava konkurencije drugih kompanija.

    1. I Zorana je na vašoj strani (voli i ona vas). Što se tiče konflikta između taksista i CarGo-a, radi se o zakonu koji je po hitnom postupku promenjen tako da se sprečava da bilo ko drugi može da prevozi putnike osim postojećih taksista. A broj tih taksista je ograničen, tako da niko drugi ne može više da se bavi tim poslom. Nije da CarGo ne želi da se registruje, već je to izmenama zakona postalo neizvodljivo. Stoga su priče kako CarGo ne radi po zakonu i da treba da se registruje sasvim besmislene. Zakon treba da se promeni i stvari vrate u normalu, tako da na tržištu postoji konkurencija. Mnogo je važnije šta treba građanima nego jednoj maloj interesnoj grupi ili korumpiranim političarima. A građanima odgovara kad postoje i jedni i drugi, pa da mogu da biraju. Što se tiče licence za taksiranje, oni koji je plaćaju imaju i značajne pogodnosti koje CarGo vozači nemaju. Oni mogu da uvoze kola bez carine, mogu da voze žutom trakom, da staju gde hoće, i od skoro da dobijaju velike subvencije od novca poreskih obveznika, kao da su božemeprosti strani investitori! Malo li je?

        1. Iznosote neistine , taxisti uvoze automobile na isti nacin kao i ostali gradjani Srbije , a novac za subvenciju nije od poreskih obveznika vec od donacija EU . CAR GO JACI OD DRZAVE .

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 20. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Slobodan Georgiev, novinar

Danas čitam od prvog broja. Kada se pojavio ’97. posle protesta izgledao je kao nešto što nam treba i ostao je tu sve ove godine.