Da li je Etihad pred povlačenjem iz Er Srbije?

Najavljeno moguće povećanje državnog udela u nacionalnom avio-prevozniku

Ostavite komentar


  1. Sve „velike“ AV investicije imaće istu budućnost kao ova sa Ehtihadom. Važno je da je deo novca na „sigurnim destinacijama“.

    1. To su sve „njihove“ kompanije sa parama od lopovskih privatizacija..Sto ne uhapse „Djilasa lopova“? Vrana vrani oci ne vadi.

  2. Bivsi direktor Etihada Hogan, je bio direktor avio kompanije u Bahrenu. Posle njega kompanija je bankritirala. U Etihadu je kupovao sve zivo, otvarao sve zive destinacija. To je svako znao, da kompanija posluje u velikom minusu. Sada je on napusti, skoro propao Etihad, otisao kao milijarder a Er Srbiju doveo do ovoga, sto ce tek da se desi. Ali sad treba da odgovaraju oni koji su je prodali a znali su i gde ugovor u kupovini, nikada nije pokazan

  3. Mogli bi za početak da vidimo taj ugovor sa Etihadom. I pre pandemije, država je na razne načine “peglala“ gubitke Er Srbije ali je vlasnički odnos ostao isti. Etihad je samo davao komercijalne kredite sa solidnom kamatom i isti uskoro dolaze na naplatu. Neki poslovni potezi su u sferi diletantizma ili smišljenog kriminala. Naravno, ne na štetu Etihada već poreskih obveznika iz Srbije. Po istom osnovu su (ili će jednog dana biti) projekti da braćom Arapima kao što je Beograd na vodi i kupovina PKB od strane Al Dahre.

  4. Kao i AIR SERBIA, sve nacionalne avio-kompanije lose posluju. Skupo kostaju drzavu i cesto bankrotiraju. Mi smo mala i siromasna zemlja, ne treba nam srpska kompanija. Beograd je na interesantnom mestu za avio saobracaj i njegov aerodrom ce donositi veliki profit od low-cost kompanija koje ga budu koristile. A najvaznije, Srbima ce let low-cost kompanijama biti znatno jevtiniji od leta ETIHADOM.

  5. Etihad se nece povlaciti iz Er Srbije jer iza tog aranzmana stije dve vlade Srbije i UAE.

  6. Potpuna je besmislica da je drzava izracunala da vazduhoplovni sektor u Srbiji na gubitku 190 miliona a Air Serbia 60 miliona €! Ko to gubi razliku od 130 miliona € kad se zna da su aviokompanije opterecene kreditima a flota im je vec 2 meseca prizemljena. Nemojte da sada Vanci jos prijavi drzavi gubitke na Aerodromu Beograd! Jedan komentator lepo objasnjava da je kod nas u pitanju ili diletantizam ili kriminal! Aerodromi nemaju ni priblizne troskove kao aviokompanije. A inace najnovija vest od juce je da Etihad Airways otpusta sa 31.majem ni manje ni vise nego 1.000 letackog osoblja pa vi vidite koliko ce biti uopste u stanju a da ne govorimo o volji da sanira Air Serbiju! Dok se Vlada osvesti prosao voz i uzato sto pre izaci iz ovog nepoznatog, skrivenog i kolonijalnog Ugovora (51 : 49) %!

  7. Država Srbija ne mora da ima nacionalnog avio prevoznika, naročito ako je on gubitaš i država stalno pokriva gubitke novcem poreskoh obveznika. Ova priča sa avio prevoznikom se gura da bi se eto država prikazala kao regionalni igrač. To što mi to stvarno nismo , nema veze.

  8. Sto bi se povlacili kad nista ni ne ulazu, a dobijaju nesto? Paravan za pranje i izvlacenje narodnih para

  9. Dokle više da se pokrivaju gubici?Zašto niko ne pominje pare koje je ista ta Air Serbia dobila od države na nameštenim tenderima za letove iz Niša i Kraljeva?Da pojasnim, dobili su pare za letove koje zbog korone ne realizuju, dobili su pare za let Niš Budimpešta koji su ukinuli posle mesec dana a trebalo je 3 godine da lete min 2 puta nedeljno, dobili su pare da letovi od Kraljeva za Beč budu 3 puta nedeljno a bili su 2 puta, plus što letovi nisu krenuli 1.već 17.decembra(dobili pare za 7 letova kojih nije ni bilo), dobili pare za letove do Soluna koji su trebali da krenu 31.3., a pitanje je kad će da krenu iako nema razloga da ne lete iz Kraljeva ni za Beč(već kreće letovi iz Beograda, što ne bi i iz Kraljeva) ni za Solun(u Grčkoj je skoro pa proglašen kraj pandemije jer imaju jednocifren broj zaraženih po danu), toliko

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Igor Brakus, radijski voditelj

Kao što sam naziv kaže, ako danas ne saznamo ono što se dogodilo danas, već sutra će biti kasno.