Generalni direktor Deleza Srbija Kventin Roje je izjavio da nikada nisu postojali planovi da ta kompanija napusti Srbiju, da ima dugoročne planove za tržište Srbije i da planira nove investicije i jačanje lokalnih brendova.
Kako je rekao novinarima, namera Deleza je da ima što više dobavaljača iz Srbije, pogotovo onih koji se bave poljoprivrednom proizvodnjom.
On je naveo da je Delez, posle preuzimanja Maksija pre pet godina, godišnje u Srbiji ulagao između 30 i 50 miliona evra i da je broj prodavnica povećan sa 300 na 410, prenosi N1.
Roja je naglasio da se investicija Deleza, 930 miliona evra, koliko je koštala kupovina Maksija koji je bio u vlasništvu Delte, vraća u skladu sa planovima.
Na pitanje kako će dolazak u Srbiju nemačkog trgovinskog lanca Lidl uticati na poslovanje Deleza, on je rekao da je konkurencija uvek dobrodošla jer učesnici na tržištu moraju da podižu kvalitet usluga, što je od koristi za potrošače.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.