Devet miliona evra po kilometru, neobjašnjiva cena auto-puta do Surčina

Deonica po čistoj ravnici, duga 7,9 kilometara, koštaće 70,5 miliona evra

Ostavite komentar


  1. Postoji li u ovoj Vučićevoj lopovskoj kvazi državi finansijska policija i Javno tužilaštvo? I to bi trebalo uvrstiti u buduću optužnicu.

      1. Ne shvatate vi ništa… Tu je uračunata cena izgradnje reke kako bi se dodao most i brda kako bi dobil i tunel. Kakv bi to bio autoput bez tunela i mosta!?!?

  2. SVI znamo da se od tih para kao i od para svih reko-H-strukcija finansiraju izbori i vladajuca partija…
    Bljutavo, odvratno… vuku neverovatno losu karmu na sebe, svoju decu… tuzno

  3. Pa valjda mora da se izrezira , na neki nacin moraju da se uzmu pare od naroda i podele kako treba

    1. Jasmine, druze, ne sumnjaj – nije valjda, vec TREBA.
      Zato ce se prave cene puteva odrediti kad ovi budu iza brave. Samo iskljuciti kasno-opamecene Mrkonju i Velju, i njihove cene podvrgnuti proveri.
      Put – tunel kroz Alpe, sa 4 kolovozne i 1 zaustavna, kostaju 4-6 miliona evra po km!
      Ali, u tim drzavama ne znaju gde su banke u Emiratima…

  4. Molimo da objavite vaš izvor ove informacije (naravno dokumente), da ljudi tačno vide to, i naravno poredjenje sa cenama izgradnje drugih auto puteva(isto na osnovu dokumenata), što stranih to domaćih.
    Inače, bez toga, to je sve rekla kazala, i narod ne može da odluči šta je istina, i onda kasnije ne može da se opredeli šta je prava odluka na izborima!

    U napred hvala!

    1. A sta ce narodu istina. Jedina istina ovim punoglavcima je :“rekao Vucic“ i onda ko sendvic, ko sokic, ko crvenu i na glasanje. Prosecan IQ kao kod ovaca u toru. Kome bre trebaju analize i dokazi.

      1. Hiljadu posto ste u pravu….svi to znaju…svi tako razmisljaju…al“, kada se glasa prevagne slika: ko je veci SRBIN!!!!……MALI, VEOMA MALI ACO to dobro zna i takvu svirku i svirucka……hej, Srbine opameti se

      2. Ne znam da li primećujete da svi verujete ovom tekstu gde se pominje cena od 2 miliona evra po kilometru autoputa. Ja bih rekao da onda i vi spadate u istu kategoriju kao ljudi koje ste opisali. Jedina razlika je što verujete drugoj strani, ali to u ovom slučaju nije bitno. Informipite se bolje, pa ćete videti da je ovaj tekst teška manipulacija građanima.

    2. Pretražite malo po netu (i ja sam, jer nisam stručnjak) i videćete da auto-put minimum košta 3 miliona po kilimetru, mada je prosečna cena koštanja van grada za ravničarski kraj od 4 do 6 miliona. U urbanim sredinama cena koštanja je od 8 do 10 miliona, tako da se ovih 9 uklapa. Ne bi me čudilo da košta 8, a da se milion krade, jer to rade svi političari, ali tih osam je daleko od onih 2. U svakom slučaju, neka se vidi koliko je koštao kilometar u vreme DS vlasti, ako je uopšte izgrađen neki. Ako mi ne verujete za ove cene, odite do Grčke, na jonski auto-put i videćete cene na tablama. Neke deonice koštaju i 20-25 miliona po kilometru. Jesu veoma zahtevne i sastavljene dobrim delom od mostova i tunela, ali nisu u urbanoj sredini. Kradu i Grci, ali opet, cena od 25 milion govori da je spominjanje 2 miliona po kilometru u najmanju ruku bezobrazno. Znam da na internetu može da se naleti na svakakve gluposti, ali baš zato sam pogledao na više mesta i došao do sličnih cena. Ako grešim, molim da me neko razuveri, ali baš onako kako ste rekli, argumentovano.

  5. Отмеш милијарду долара од пензионера, онда можеш и да се бахатиш, преплаћујеш, враћаш личне дугове

  6. Cena auto-puta je vrlo „objasnjiva“ kriminalom, korupcijom i lopovlukom sns-ovaca.

  7. Nadam se da nećete pomisliti da će to biti i konačna cena i da se tokom izvođenja radova uvečavati.

    1. Pa …jeste diskretno ugradjivanje …znate …sve je poskupilo … Skode , torbice od krokodilske koze a posebno Luis Vuiton i Coco Chanel ) , vina u New York – u plus sendvici pa “ mlade i lepe kobre „umesto onih strarih olinjalih em sad i Jezdic rakija …boze …boze ….. kako sve to platiti a ustedeti neku “ kintu za “ nedaj boze „

  8. Kako nema objašnjenje, pa zna se čiju zemlju će eksproprisati u tu čast.

  9. Mrkonjic u strahu od tuzbe poceo I nogama I rukama da pravda greske pa I cenu auto puta mrsko ga je gledati na N1 da Sumarcem gde se Mrkonjic ponasao kao I svi nazadnjaci kad gostuju,ne dozvoljavaju I sagovorniku da kaze I zavrsio recenicu.

  10. Odluku da se gradi ovaj početni deo od 8 km. prve deonice je usvojila Beogradska Skupština krejem 2019 god. Na osnovu te odluke je Saobraćajni institut CIP uradio detaljni projekat još 2012 god. Sadašnja vlast je iz tog projekta izbacila dve denivelacione petlje u Surčinskom polju i zamenila ih običnim krststi raskrsnicama . Takođe je iz projekta izbačen i lako metro na stubovima koji bi se radio u produžetku Bul.J.Gagarina i zamenjen tramvajskom prugom po zemlji . Osim ugradnje sadašnjih političara ne postoji nijedan razlog za ovako visoku cenu po kilometru ovako reduciranoga plana . Pogotovu što se gradi preko ravne nenastanjene i neobrađivane livade sa samo tri uska vodena kanala .

    1. Potkrala mi se greška u kucanju . Beogradska Skupština je usvojila da se izradi ovaj plan u decembru 2009 god. a ne 2019 kao što sam napisao . Cip je izradio detaljni projekat 2012 god. koji je u svojen u znatno reduciranom obliku tek 09.05.2019 god. Ažurno , nema šta .

      1. Vlast radi ono jedino što ume – drpa bez srama i stida. 9 mil. evra po kilometru kroz uglavnom nenastanjenu ravnicu!?! Da je to auto – put kroz Ande ili Himalaje ne bi bio tako skup. U iole uređenoj državi ovako očigledno drpanje bez srama ne bi bilo moguće. A kad bi se kojim čudom i desilo, usledilo bi nešto kao nedavno u Bukureštu. (Rumuniji). Ali, vlast zna da ima ovce pod sobom. A glavni učesnici ovog i sličnih projekata, kao i do sada, zidaće i kupovati kojekude po razvijenom svetu vile, penthause, hotele…

  11. Sve dokumente prosledite u tuzilastvo ako ih imate, to morate po zakonu. Ispada da se neko ‘ladno ugradio cak nekoliko miliona evra. I ne bih rekao da se to gradi od penzija, vec od vojvodjanskih para, s obzirom da se od 100% zarade Vojvodine njoj vraca bednih 7%. E to vam je najveca pljacka ikad u Stbiji.

  12. Autoput kroz Grdeličku klisuru je radio Dmitar Đurović a sada njegov bratić Darko Đurović ima tri hotela u Vrnjačkoj Banji dok je Dmitar sagradio nekoliko zgrada po Miljakovcu i kupio nekoliko stanova na Dedinju.

  13. pa pitajte drzavu, a ne ovde da mazete ove poluinteligentne botovo Djilasa i Jeremica, a onda Vucic ode na Pink i objasni vam sve u paru…. a to nikada ne prenesete kao vest… posto se gnusate pinka….

    1. Ко је „држава“? Ваљда има одређена институција која је задужена за одређене ствари, а не „свезнајући“.“Објаснио је све у пару“? Да ли ви верујете у његово изговорено? Сто пута сам се уверио да све што каже СЛАЖЕ! Зашто би и то било истина што он прозбори на идиотској телевизији? Жути ботови, не знам који су ти, али „напрдне“ ботове препознам по идиотским коментарима који се своде на једну просто-проширену реченицу.

    2. Botovske plate su takodje ugradjene u svaki kilometar auto-puteva Srbije.
      Kao i spotovi na Pinku, koji su vodili ka ubistvu Olivera Ivanovica.

    3. Где залута на овај портал, шта тражиш овде побогу?

  14. Ima Jezdić opet da se opravi u čauša i duveseljava našeg precednika na otvaranje. Vidićete vi iz te brezobrane i nepismene Srbije kaki je Jezda umetnik i kaki je čovek čim uniđe u zadruge. Pa šta ako je skupo? Znači da valja… Aco Srbine, ljubi te baka! Samo bahato! Tako mi volemo! Kiss!

  15. Pranje novca je naučno nastavna disciplina za ovu vlast.Oni čak ni to ne znaju da rade …..

  16. Kako se na srBskom čita ime kineske kompanije: c,c,c,c…
    Ovo isto rade naša najnovija vekovna “braća“ kinezi sa svim podsaharskim režimima. Sve lepo dogovore sa Gazdom, kakve javne nabavke i slične gluposti, i na kraju svi zadovoljni, samo narod opljačkan…

  17. A sto se vi poloticari lepo poubijate medju sobom i pustite nase narode da zive u miru i slozi . Niste nam potrebni ... kaže:

    … pas koji laje ne ujeda …

  18. Zasto je on otisao u ameriku I porucije Nam iz daljine po ko zna Koji out dramaticne vesti da moramo da oriznamo KIM otuda I ta Cena is 9 millions evra,sve se radi unapred ,dok se mi pitamo za toliko novac on izdaje.

  19. Ravan teren nigde kamena, provalija, mocvara; znak je da je u pitanju cista pljacka drzavnih para, odnosno nesposobna i nestrucna banda naprednjackih vucibatina koje vrse nadzor! Vucic cuti jer od te bande ubire znacajan procenat para poreskih obveznika Srbije…

  20. Zašto ponudu ne podnese „Planum“-Zemun koji je izgradio kilometre i kilometre autoputeva u Jugoslaviji i celom svetu? Zašto neko od novinara ne ode u Planum i ne raspita se kod inžinjera kolika je cena autoputa u svetu(svetska cena)? Kako je Hrvatska mogla da napravi preko 500km autoputa na vrlo teškom terenu po ceni od 5.000.-ev/km? Puno tema za tv emisiju „Insajder“…

  21. Pedantni slovenci su izračunali da ih je 8,4 km. auto-puta Divača – Dane koji je izgrađen na sličnom – lakom terenu kao teren na kome će biti izgrađena i deonica Novi Beograd – Surčin dužine 7,9 km., koštao 20 mil. USD, dok je na malo težem terenu izgrađena deonica auto–puta Šentilj – Pesnica dužine 9,5 km., koja je koštala 38 mil. USD. Dakle, više je nego očigledno, da je cena od 70,5 mil. USD za deonicu od 7,9 km. prevelika, da ne kažem »prenaduvana« pa se postavlja pitanje, da li se izvođaču iz Kine time možda »plaća« i neka druga »usluga«.

  22. Pa imate pravu sliku budzetskog kapitalizma. To je oblik kapitalizma u banana drzavama, gde burzoazija nista ne proizvodi vece se bavi samo poslovima koji se finansiraju iz budzeta. A nista ne proizvodi jer nista i ne zna. Zna samo da pljacka. . Sve cene se napumpavaju i svi zivi se ugradjuju. Zato je sve skupo. Tu pomoci nema. Kad drzava nestane i oni ce otici da u drugim drzavama potraze nove ovce. Beeee Beeeee Beeeee

  23. pa troškovi su mi sve veći i veći. ne mogu više da se pokrijem sa starim cenama. za 10 godina plaćaćemo mi i 20 miliona dolara po km autoputa.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

27. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.