Direktor Aerodroma: Nije vojni teret već bitka za profit

Ima li kontroverzi u vezi sa teretnim letovima ruskih aviona  „iljušin“  preko vazdušne luke u Nišu

Ostavite komentar


  1. "ПРОФИТ"
    Је варваризам од француске речи: LE PROFIT што у преводу значи: ДОБИТ, КОРИСТ…
    Шта је писац ово чланка добио више, какву КОРИСТ има, употребом варваризма уместо правилне српске речи ?
    Што је сигурно он је тиме оскрнавио српски језик. Оваквим понашањем српске речи се потискују и врло брзо ће бити заборављене. Што значи да за неколико година говорићемо језиком који више неће бити српски.
    Зашто ?

  2. Poštovani Dragiša, gospodin direktor koristi "varvarizam" jer je tako naučen. Sporna reč se nalazi na "milion mesta" u apsolutno svim udžbenicima u oblasti ekonomije i finansija u srednjem i visokom školstvu i kao takva je ugrađena u više od 20 zakona R Srbije. Dakle, ne napadajte nedužnog pojedinca , već šator u ruke i pravac na asfalt ispred Vlade Srbije, ako zaista želite da nešto promenite . Povedite i ortake lingviste pa nakon mesec dana kampovanja sigurno ćete dobiti 5-minutni prilog u Beogradskoj hronici ili jutarnjem programu. Ako uspete, onda će stotine nas doći da vas podrži u akciji izbacivanja reči PROFIT iz tridesetogodišnje upotrebe u obrazovnom, ekonomskom, finansijskom i kreditno-monetarnom sistemu R.Srbije .

  3. "Vrli" novinar koji i napisa prvi tekst , da je po struci , trebao je prvo da p(r)ozove sve ucesnike ( aerodrome; vojsku““ kontrole““ MIP ; … ) pa tek ONDA da presavije divit i `artiju i srochi tekst. Ovako … on naspisa , nikom nista ne odgovara , a sada puno ljudi mora da ispravlja njegov NERAD]

  4. vojska razjasnila deo buke, tačno. ostatak se može nagađati, koliko je bilo migova i iljušina na ““vežbi““ i kako je ruska vojna baza usred Niša, na manje od 100km od bond stila , realnost. sve je u ovoj državi iluzija i obmana. možda dokaz plus da je situacija ovde izuzetno opasna.

  5. Nišlija sam i verujte mi, mnogo više mi smeta ova buka u medijima nego buka iznad mog grada, koja nastaje navodno od Iljušina. Dopustite da i neki drugi aerodrom,tj. grad zaradi neku paricu ,odnosno „profitira„ osim Beograda tj. „Nikole Tesle„. Sada, kada je počelo nešto dobro i komercijalno da se dešava i južno od prestonice, merićemo i decibele i megapiksele i volte i kiloponde i još ko zna šta, samo da to zaustavimo.
    Niko ne piše o tome da kroz centar Niša tutnje brzi vozovi ka istoku i jugu, da ljudi ginu na pružnim prelazima u centralnim delovima grada, a sada nam smeta Iljušin.
    Nikome iz Niša ON ne smeta. Dajte još takvih,kako se god zvali, da malo oživimo.
    Hvala dušebrižnicima.

  6. istna je da se prevozi oruzje iz domacih fabrika, staro i novo…, ja sam pratio jedan let iljusina koji je krenuo iz beograda u sitne sate, i skrenuo mi paznju ogromnom bukom (njima je zabranjeno sletanje u mnogim drzavama) pratio sam ga na http://www.flightradar24.com sve do negde iza Krita , kada je pilot ugasio transponder i vise se nije videlo gde ide . pretpostavljam da je sleteo u jordanu ako ne i u samoj siriji.

  7. Novinaru Miladinovicu malo pouke iz maternjeg jezika:
    Citat:"…papirologija i prevoznik kontrolišu od strane carine, granične policije i špeditera…"!
    Komentar:
    – Ulicni izraz "papirologija" se zove strucno DOKUMENTACIJA!
    – U nasem jeziku se ne koristi pasiv (pretpostavljam da znate sta je to)!
    A sto se tice letova – nemojte biti veci katolici od pape. Dozvolite da se i taj nesrecni, i od drzave gurnuti u stranu aerodrom, bori da prezivi. Pozdravljam letove iljusina preko Nisa! Pitamo li se kuda sve lete americki teretni avioni a da ne govorimo o onom evropskim iz EU? Turska bombarduje Kurde u Siriji nemackim avionima i upada nemackim tenkovima u okviru NATO-a, je li! Ceo svet je dostigao tacku kljucanja a troskovi diplomatiju su visestruko porasli dok su rezultati apsolutno nistavni! Politika je kriva a ne Aerodrom Nis! Samo napred!

Ostavite komentar


Ekonomija

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice 6

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice

Rekonstrukcija pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom finansijski je neisplativa investicija, ali je ekonomski opravdana. Bez ovog projekta, do 2050. bi se ovom deonicom prevozilo 1,57 miliona putnika godišnje dok bi rekonstrukcija donela 3,7 puta više putnika – tačnije 5,84 miliona. Takođe, i dnevni broj vozova bi bio gotovo dupliran, sa 26 bez rekonstrukcije na 48 nakon modernizacije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Marko Šelić Marčelo, pisac i muzičar

Čitam Danas zato što nisam od juče, a i vrlo sam zainteresovan za sutra.