Direktor Etihada Džejms Hogan dobija otkaz?

Nemački list Handelsblat piše da mu je iz više izvora potvrđeno da će Hogan biti smenjen zbog neuspešnih akvizicija u Evropi * Osim Er Srbije, Etihad je još i vlasnik Er Berlina i Al Italije u kojima beleži samo gubitke
Slom evropskih operacija kompanije koja je suvlasnik Er Srbije

Ostavite komentar


  1. E ovom ekonomskom analitičaru je izgleda mnogo važnije ispljuvati aktuelnu vlast nego nešto pametno reći o statusu Er Srbije. Sve su uglavnom nagađanja začinjena cinizmom i nekim čudnim likovanjem. Mogao se analitičar makar potpisati ispod ovog do zla boga tankog dela.

  2. Када су у децембру 2014 после више од 50 година постојања затворили представништво у Лондону оправдали су потез великим уштедама. Чувена и омиљена реч Етихада СИНЕРГИЈА је значила следеће:
    – продаја и контакт са тржиштем на лицу места је неважан јер све може може да се обавља из Београда и Абу Дабија (наравно то се односи само на Ер Србију)
    – промењен је хендлинг агент на аеродрому тј прешло се на заједничког (Свиспорт тадашњи Етихадов)
    – радници који говоре српски су непотребни јер Хитроу је "космоплитански" аеродром
    – на располагању је енглески број телефона који госте (омиљени Етихадов термин уместо речи путник) спаја са кол центром у Београду који ће ефикасно решавати све замршене ситуације и проблеме
    – службеници Етихада на аеродрому ће обезбеђивати потребну асистенцију као и продају.
    Схативши убрзо да је комуникација на српском ипак важна Етихад на аеродрому је дуго времена имао отворен оглас са малте не једним јединим условом: знање српског.
    Да ли је модел функционисао је велико питање. Оно што се сада дешава је да се од почетка децембра Ер Србија вратила на старог хендлинг агента (италијанска Azzura ) а Етихад опслужује Кобалт. Од службеника Azzurre се очекује да сами доносе одлуке у име Ер Србије јер нема коме да се обрате кад је најмањи проблем у току опслуживања авиона и путника. Наравно ту је чувени телефонски број на који нико не одговара понекад и дуже од пола сата.
    Синергија је постала споредна ствар и све је више наговештаја да ће до развода доћи врло брзо. А онда нек је бог у помоћ Ер Србији.

  3. Autor teksta piše kao najviši autoritet, pa sebi uzima za pravo da jednostavno tvrdi da je nešto tako kako je napisao, bez navođenja izvora i relevantnih činjenica.
    Kod onih koji imalo poznaju materiju, delovi ovog teksta pokazuju da se autor baš zaigrao.

  4. @Miladin
    Genijalac, izgleda da od sendvica nisi ni video jasno potpisanog autora. (Znas, nekad je moguce da ime autora vidis na pocetku teksta). Ali pretpostavljam da to nije ni bitno jer se usudio da kritikuje nasu nepogresivu vlast….

  5. U Beogradu se sednice upravnog odbora Air Serbie zakazuju pa otkazuju već četiri meseca uzastopno, bez obrazloženja.. Etihadov deo uprave se izmiče a srpski počinje da divlja, kao da je poslednje vreme. Iskusni profesionalci su već tokom ove godine otišli sa svih bitnijih mesta, da vidite ko ih menja…

  6. [email protected], tebe je toliko zaslepela tvoja botovska obaveza, da bacas prasinu u oci svima, koji vide, da je Er Srbija cista propast uzrokovana losim ugovorom i kradjam para i jedan veliki gubitas.Od te prasine ne vidis da je pisac teksta, izvanredni Misa Brkic, ali vazno je da za sendvic napises debelu glupost.To botovi jedino i znaju, ali sendvic je zaradjen, a sramota je ocita.

  7. Da se nesto kuva, kuva se. Da niko pojma nema kako ce Air Serbia kao jedini Etihadov ne-gubitas u Evropi proci, i to stoji. Ovde vidimo samo nagadjanja autora po principu moz““ da bude al““ ne mora da znaci.
    Logicno bi bilo da se u tekstu najvise osvrne na Air Serbiu dok vidimo da se o nasoj avio kompaniji govori tek u oko 20% pasusa, jer o njoj nije mogao naci nista na inostranim internet portalima.
    Izvor informacija koji dolazi od "poznavaoca avio prevoza" je izuzetno nepouzdan i zato ne zasluzuje niti jedan vise komentar.

  8. odavno na granici,pri ulasku u ovu zemlju,trebalo je da stoji natpis…"ostavite nadu svi što ovde ulazite.."

  9. @ Miladin : G-din Miša Brkić je veliko novinarsko ime među analitičarima pa mu ja bezpogovorno verujem , jer je osoba od integriteta . Njegov rad pretim oko 30 godina i oduševljavaju me njegove ekonomske analize . I on bi verovatno voleo da nam u aviosaobraćaju ide dobro , međutim u svetu je kriza i vodi se žestoka borba među aviokompanijama tako da Ersrbiji neće biti ni malo lako . Dok je budžeta republike Srbije . naša aviokompanija neće propasti . E, sad je pitenje dokle ovo ovako može da ide , odnosno da leti .

  10. Odavno sam slusao o ovakvom ishodu od ljudi koji su u avijaciji vec jako dugo. Bilo je to pred kraj 2014. Jedan stari tadasnji kolega mi je samo rekao "ovo ce da pukne, a kad bude puko tresce se ceka Evropa". Tako sam ja cuo onomad. Sto rece pesnik ako su lagali mene…

  11. Konferenciju nije organizovala država, Etihad je demantovao povlačenje iz AirSerbije, pa bih molio autora da mi pojasni koji deo njegovog članka je istinit?

  12. Er Srbija otpusta uskoro preko 70 kabinskog osoblja i daje ugovore novima na mesec dana ! Hahaha bravo za ozbiljnu kompaniju koja je profitabilna. Jel su to ta nova radna mesta o kojima pričaju ? Ta na mesec dana ? I to preko agencije , privatne necije agencije . Igramo se studentske zadruge ?

Ostavite komentar


Ekonomija

Ministarstvo: Rio Tinto mora da prikaže uticaj rudnika na životnu sredinu 10

Ministarstvo: Rio Tinto mora da prikaže uticaj rudnika na životnu sredinu

Ministarstvo zaštite životne sredine saopštilo je u četvrtak da je izradilo Rešenje o obimu i sadržaju za izradu Studije o proceni uticaja na životnu sredinu za rudarski deo projekta Jadar kompanije Rio Tinto i da je kompanija obavezna da osigura da u Studiji budu detaljno obrađeni i prikazani svi mogući kumulativni uticaji projekta na životnu sredinu.

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Milan Stanković - SevdahBaby

Danas je verovatno poslednji bastion profesionalnog novinarstva u Srbiji.