Đilas o izlasku Etihada iz Er Srbije: „Fenomenalna“ vest, kao i činjenica da kompanija nema nijedan svoj avion

Ostavite komentar


  1. Bojim se da narod jos ne veruje ovakvim cinjenicima. Jer, kako to da on, vrhovni, svevisnji, laze?!

  2. Mogu oni Djilasa da osporavaju koliko hoce ali ovo je komentar privrednika sa iskustvom a ne nekih bez dana iskustva u privredi,sa kuplenim diplomama,koji komentarisu po zelji AV radi dodvoravanja.

  3. Opozicione stranke će na najbolji način dokazati svoju sposobnost da na pravi način upravljaju Srbijom tako što će sprečiti Sinišu Malog da 18. Decembra napusti Srbiju i pobegne u Dubai. Ako dozvole da se tako nešto desi u potpunosti će izgubiti poverenje naroda.

  4. Drugim rečima kapital beži iz Srbije (mada se u ovom slučaju to prikazuje kao vraćanje u 100%vlasništva), ko se i malo razume u ekonomiju zna šta to znači…

  5. Svi mi koji smo živeli u Emiratima znamo koliko su Arapi oprezni kad je u pitanju novac. Ovi su pobegli glavom bez obzira iz propalog gubitaša koji će možda i da nestane kad Vučić jednom izgubi izbore!

  6. sa vredi nešto nebi je arapi dali ne bi , nego nista nema od iste pa se ljudi oslobodiše tereta….

  7. Najtužnije je ne ovo sada pametovanje Djilasa nad izgubljenih minimum 500 mil.eura, nego to što kod nas vlast koja ne napravi nenormalne gubitke i ne ošteti budžet bar za nekoliko milijardi ili čak i 20 milijardi kao ova SNS ne može biti skinuta sa vlasti na normalnim izborima odmah na početku…, a to je zato što ovi koji padnu ne žele da budu opozicija i napadaju ih da ih ovi ne bi istražili, kao npr. što niko nije ispitao zašto most košta 400 mil.Eura, nego su samo Bulevar ispitali i onog nesrećnog Bijelića optužili i kako bi skrenuli pažnju ovome da ostavi Grad Beograd njima na izvolte. E, sada oprez kada opet preuzmu grad…i pamet u glavu glasači sa novim vlastima

  8. Stvari treba posmatrati šire, ne poput navijača za stranku koja vrši vlast ili opoziciju.
    Mi smo imali šanse da vodimo JAT, pa vidimo kako se to završilo. Naravno, nije ni izabran dobar partner (Etihad) ali verovatno drugu priliku i nismo imali. Potrebno je imati u vidu da pitanje koja kompanija bi želela da preuzme JAT sa tolikim gubicima, starim avionima i korupcijom u Srbiji.
    Ja ne kažem da je dobar posao napravljen, ali kao država imamo aviokompaniju koja ima preko 40 destinacija, još i 2 u USA +Kina +Rusija. Ukoliko uzmemo u obzir da Slovenija, Češka, Slovačka nemaju nacionalne aviokompanije, ne možemo reći da smo mi loši. Rumunski Tarom je poput naših železnica.
    Hrvatska plaća za CroatiaAirlines, Makedonija plaća WIZZ-u za svakog prevezenog putnika.
    Zato je potrebno da pogledamo širu sliku: JAT dok smo vodili imao je avione stare 20 godine (min.) i dugove reda veličine 300 MEur. Danas, nakon uloženih 400 MEur (jeste 700, ali je prethodnih dug 300 koji je bilo potrebno vratiti) kada bi se pogledalo na godišnjem nivou je 40 MEur. Zamislite situaciju da zavisimo samo od stranih aviokompanija sa jedne strane bi nas šišali sa cenama, te kompanije bi samo nas prevozili do njima zanimljivih destinacija. Pogledajte kako to funkcioniše u Bugarskoj, Rumuniji, Makedoniji. Nemojte odmah sve negativno. Jeste loše, ali nije tragično.

  9. Setimo se da su partneri obecavali da ce u dilu Etihada sa Airbus (velika kupovina, niza cena aviona), Air Serbia dobiti u vlasnistvo 8 novih aviona tipa Airbus A320 NEO, na tu pricu smo svarili zatvaranje JAT u stvaranje nove kompanije. Na kraju je to ispala lagarija od aviona ni traga ni glasa

  10. Džaba pričate, jer ste Vi jedan od retkih koji situaciju gleda objektivno. Ostali su ili botovi vlasti ili botovi opozicije.

  11. Sad mi sve miriše na prevaru…a napolju hladne kiše padaju, padajuu, padajuuuuuu….

  12. Vucic vas je uvalio u dugove iz kojih necete izaci za 3 generacije nazalost. To cete da otkrijete tek kad izgubi vlast a do tada srecno

  13. Ako smem primetiti, Er Srbija je jedna propala kompanija i nista drugo. Rezimu je potrebna iskljucivo radi (njima profitabilnog, a Udbi ideoloski dragog) sverca droge i migranata sa istoka, a oruzja prema istoku. Setite se da je pre par godina bila najavljena i gradnja nove piste u Surcinu samo za Er Srbiju, cime su hteli da prikriju drzavni sverc od ociju drugih avio-kompanija i njihovih putnika koji se zadese na beogradskom aerodromu.

  14. Cestitam kako sve znate Vi ste nasi genijalci blago nama kakve kadrove ima Sbija .E sad ti vrhunski kadrovi su unistili sve srpeke banke bravo gradjevinsku operativu bravo nemamo nijednu fabriku konfekcije bravo to su nasi genijalci .

  15. @MIca, lepo zborite samo jedno pitanje, imamo sada kompaniju a koliko sam razumeo avione smo iznajmljivali kao i posadu, da li imamo i dalje avione??????????????? Ziveli

  16. @Balkan

    Izvinite, ali ja nisam u Upravnom ili Nadzornom odboru da bih to znao. Ja samo objektivno gledam stvari sa strane koliko to meni je moguce.
    Ja ne navijam da to propadne, jer je logicno meni kao stanovniku Srbije bitno da imamo sto vise aviokompanija na raspolaganju kako bi bila konkurencija jaka i cene niske za gradjane.
    I molim sve, da ovako razumeju stvari: Jedan Airbus A320 kosta 100 MEur (kada se ukuca na Google izadje ta cena) i tesko da AirSerbia (citaj Srbija) moze da kupi te avione i imala u svom vlasnistvu. Trenutno AirSerbia u svojoj floti ima 16 Airbus (razlicitih varijanti) sto je cena oko 1.6 Mlr Eur + 7 ATR x 25 MEur (oko 175 MEur) + 3 Embraera x 50 MEur (150 MEur) sto iznosi 2 MlrEur sto cisto sumnjam da bismo imali da kupimo. Znaci, jedini izlaz je lizing/ kredit.
    Drugi uporedjuju sa Lufthansom ili Turkishem. Ali lufthansa ima u floti 274 +163 narucena aviona i vecina je u njihovom vlasnistvu, a deo na lizing. Znaci ne mozemo da se racunamo sa kompanijom koja je iz Nemacke ili Turske i imaju svoju jaku ekonomiju. Mozda cemo i mi imati te avione u vlasnistvu, ali firma AirSerbia je u razvoju. Ukoliko nije dobro definisana strategija razvoja, firma ce propasti. Mi ne mozemo sada to da kritikujemo jer se nama ne svidja SNS.
    Ponovo napominjem, imali smo sansu da vodimo JAT u periodima:
    – 1945-1992 – KPJ,
    – 1992-2000 – SPS+SRS,
    – 2000-2004 – DOS,
    – 2004-2008 – DSS G17 SPS,
    – 2008-2012 – DS SPS G17
    i na kraju gubitak 300 MEur sa flotom starom 28 godina (podatak sa interneta).
    Znaci, dajmo sansu pa cemo videti.

  17. Чисто ко суза, неко је у тој причи дебело зарадио…

Ostavite komentar


Ekonomija

skupština

NALED: Usporena zakonodavna aktivnost države

Zakonodavna aktivnost države primetno je usporena tokom ove godine, ocenila je danas Nacionalna alijansa za lokalni ekonomski razvoj (NALED) pozivajući se na svoj Kvartalni izveštaj o statusu regulatorne reforme u Srbiji.

Naslovna strana

Naslovna strana za 23. i 24. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Zoran Kesić, TV voditelj

Danas čitam zbog toga što imam šta da pročitam i zato što mi ne vređa inteligenciju.