Đilas: Zašto metro košta šest milijardi evra

Ostavite komentar


    1. Jednom davno sam citao u novinama prorocanstvo nekog starca, inace svestenog lica, da ce se Beograd urusiti i utonuti i da ce posle toga glavni grad biti Kragujevac. Mislio sam to ce biti nikad, ali tek sad shvatam da je taj dan blizu, kad pocnu da kopaju taj famozni metro a pola grada lezi na tunelima i katakombama,tonuce kao onaj Nemacki gradic. A Beograd je sa snsovcima vec postao Sodoma i Gomora.

  1. Zato što se pravi jednom i treba da se napravi kako bi uz adekvatno održavanje trajao što duže.

    1. Naravno, a ne kao kocke pa da ih okreću 3-4 puta! Prijatan sendvič

  2. Uz dužno poštovanje Djilas se u metroe razume kao Marica u krivog stojka, tako da su njegovi komentari suvišni.

    1. Tek su ovi firerovi stručni ovako nepismeni i zreli kao maloletnice za metro. Đilasovi barem nisu pedofili i makroi al da su im lepljivi prsti jesu kao i svima u Srbiji, ne znaš ko je veći lopov i hoštapler. Bez šerijata ne smeš nikoga u skupštinu pustiti u ovoj državi jer nam je devijantnost, krađa i prevara,genetski usađena.

      1. А ти Деране си без генетике ,па си зато једна велика 0 !!!

        1. Kupi bukvar za prvi razred, vezbaj proste i prostoprosirene recenice, pa se onda javi da nesto napises, da bi sam sebe razumeo ako imas cime.

  3. Kakvu grešku napraviše, nisu Đilasa pitali da im uradi proračun za metro.
    Ostalo bi im novca i za lagodan život čukununučića.

  4. A zasto su nas toliko kostali tvoji racuni na Maricijusu i u ostalim zemlja?!

  5. Samo ti Đilase nemoj da se mešaš! Vrati se u svoju mišiju rupu iz koje nisi ni trebao da izlazis!

  6. Da bi Djilas pitao. A mi tebe pitamo odakle ti svi oni računi i na njima onoliko para?

    1. Između ostalog i zato jer deo para treba odvojiti za botove. I ta bedna, štetna delatnost – botovanje kod sns-ovaca je plaćena.

  7. Pa svi bi da budu bolji od tebe i pokradu po 650 miliona evra kako kažu da si uzeo, samo kada dokažeš da nisi oni če da zadrže svoje „više“.

  8. Kad si ti računao i pravio, pare nestale. Sad samo ćuti i pusti ljude da rade Dragane. Iza njih se vidi ggde su pare, samo je iza tebe ostala magla.

    1. Ćuti i pusti sns-ovce da rade auto – puteve i metro po astronomskim cenama. Mnogo toga je u te objekte ugrađeno. Najmanje onog što se vidi.

    1. Ali ogromne pare izmuljane kao za gradnju meteoa hoće.
      Kod sns-ovaca važi pravilo „najskuplja ponuda je najbolja ponuda“.

  9. Zato što se metro pravi jednom i treba da se napravi kako bi uz adekvatno održavanje trajao što duže. Baš me čudi da nisu Dragana Đilasa kao velikog stručnjaka pitali da im uradi proračun za metro. Bolje bi mu bilo da se ne oglašava.

  10. Ako ce Metro u Srbiji biti kvalitetan od kaviltetnog materijala sa garancijama treba da se plati takav rad , kao i svaki drugi dobar rad , na dobrom radu na dobrim materijalima ne treba stedeti , isto se odnosi na asfaltiranje ulica izgradju puteva , kopanje tunela, izgradnju mostova , u stvari to se treba odnositi na sve radove a ne od stranke do stranke da se sve popravlja sto su prethodnici uradili , koliko onda takva vrsta radova kosta ?. i kada ce neka stranka da napraavi na radost svih gradjana u Beogradu ili bilo kom drugom gradu u Srbiji recimo neku gradjevinu (zgradu) recimo kao sto je Skupstina, ili dvorac Belvedere u Austriji ili to sami sebi nesto slicno grade za sebe politicari i njima bliski ali u manjem izdanju .
    Trebala bi svaka stranka da izgradi takvu jednu zgradu , da se ponosimo da je nazovemo po stranci koja ju je izgradila .

    1. Trg Republike u Beogradu je plaćen kao da je zlatnim polugama popločavan, pa su odmah po otvaranju morali da vade i prevrću kocke. To što pišeš važi samo za uređene države. Ovaj režim stalno uleće u preskupe investicije plaćene kreditima od stranaca samo zbog drpanja.

  11. Sve tri linije metroa koštaju 6 milijardi, ja očekujem da će konačna cena biti mnogo veća i od ovih 6 milijardi jer takvi projekti uvek probiju rokove i cenu. Samo da ne stanu u jednom trenutku ako vide da je preskupo jer nama treba sistem šinskih sistema i samo sa 3 pune linije će se to postići

  12. kompletan saobracaj tog tipa za bgd ,bi kostao 14-15 mlrd $ ,zbog konfiguracije i nedostatka dokumentacije vodovoda ,i slicnih ,ali to je nesto sto za 25-30 g nemozemo da priustimo.NAPRIMER ,30 G NAM STOJI PLAN MELIORIZACIJE VOJVODINE-navodnjavanje ,prinosi veci puta 2.studija japanskog min. poljopriv.cena oko 3mlrd$.projekat nadzemnog zeleznickog prevoza je uradjen pre 35 g,cena 1,5 mlrd$lTo je reklamni trik i 10 miliona $ za projekat .u cije dzepove,pogodite

  13. А зашто га ти ниси изградио док си владао Србијом и Београдом ?? Обећавао си га пред сваке изборе.

      1. Mene zanima doklecete vi ovog Djilasa da drzite tu da svakim danom sve vise i vise mlati

  14. Vlast radi kvalitetno, sve može jeftinije ali pitanje je koliko je kvalitetno i posle kukamo kako brzo propadne.

    1. A šta misliš koliko bi tek taj most koštao da ga je pravio ovaj Belzebub sa svojim stručnjacima? Sumnjam da bi bio ispod milijardu eura.

  15. Što ga Vi niste izgradili za tako malo novca nego sad kukate kako je to skupo?!

  16. Metro i zeleznice moraju da budu kvalitetno uradjene otud toliki troskovi. Cene materijala su sigurno vece nego pre, tako daukupna cena nikako ne moze da bude ista.

  17. Da pitamo mi Djilasa: zasto metro nije zavrsen za vreme njegovog mandata kada ga je on obecao gradjanima Srbije i Beogradjanima?

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Dragan Velikić, pisac

Danas su jedine dnevne novine koje ne uređuje podzemlje.