Prvih 30 „punta“ trebalo bi danas da siđe sa Zastavinih montažnih traka. Na proizvonim linijama i montažnim trakama u pogonima Karoserija, Lakirnica i Montaža od juče je još 150 gotovih školjki „punta“, koje ulaze u završni proces sklapanja.
Predstavnik Fijata Đankarlo Fabaro, koji je u Fijatovim pogonima u Torinu zadužen za montažu automobila, kaže da je prijatno iznenađen situacijom u Zastavi, jer je očekivao zastareliju tehnologiju i manje obučene radnike, ali je s druge strane bio zatečen kada je prekjuče po podne Fabrici automobila isključena voda, zbog duga od 17 miliona dinara. U Zastavi kažu da je isključenje vode ugrozilo tek započeto sklapanje „punta“, te da je dovedeno u pitanje dalje bojenje i lakiranje školjki tog automobila.
Direktor kragujevačkog Vodovoda Obren Ćetkovićkaže za Danas da je ta firma godinu dana upozoravala Fabriku automobila na dug za vodu od 25 miliona dinara, tražeći da se pregovara o rešenju tog problema. „Rukovodioci Fabrike automobila tek sada su došli na pregovore, i poslovodstvo Vodovoda im je ponudilo sporazum o reprogramiranju starog duga na rok od 18 meseci. Direktori Fabrike automobila su najpre prihvatili našu ponudu, da bi kasnije rekli da oni sporazum o reprogramu duga za vodu ne mogu da potpišu dok ne dobiju saglasnost od nadležnih u Ministarstvu ekonomije. Fabrici automobila voda će ponovo biti puštena kad bude potpisan sporazum o reprogramiranju starog duga“, rekao je Ćetković.
Izražavajući bojazan da bi Zastavi uskoro, zbog dugova za struju, mogla da bude isključena i električna energija, u Fijatu ističu da oni sa starim Zastavinim dugovima nemaju ništa, i da je poznato ko je obavezan da servisira te Zastavine obaveze.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.