Neke banke su najavile poskupljenje usluga od 1. avgusta, jer imaju prostora da podignu cene, ali odavno ne možemo tražiti razlog za poskupljenje i zato poskupljuju „jer im se može“, izjavio je za N1 urednik finansijskog portala Kamatica Dušan Uzelac.
„Banke vrlo dobro znaju gde su granice, pokušavaju da promene svoje cene i pomno prate da li klijenti odlaze ili ostaju“, objasnio je Uzelac.
On smatra da je najveći problem u tome što kada klijenti ne odreaguju odlaskom u drugu banku, banka nema razloga ni da pojeftinjuje usluge.
Prema njegovim rečima, bankarske usluge koštaju, ali banke imaju marketinške trikove kojima ubeđuju klijente da je nešto besplatno, posle čega počinju da naplaćuju te usluge.
„Mi, kao korisnici, moramo da budemo svesni šta plaćamo i šta nam vredi. Ako nam ne vredi održavanje tekućeg računa, možemo da odemo u drugu banku gde je to povoljnije“, kazao je Uzelac. (
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.