Dveri u Čačku traže od ogranka EPS-a da objasni razlog uvećanih računa za struju

Ostavite komentar


  1. Zato što je očitavanje strujomera vršeno 9. marta. Kada se na to doda 31 dan marta + se radi o zimskom mesecu + zbog vanrednog stanja svi sede u kući = dupliran račun za struju.

  2. Kradu nas na struji, jer ne znaju da rade uspesno, iako svakoga dana Vucic i Mali lazu kako imaju suficit kako su doveli investitore i zaposlenost je veca nego ikada.
    A, istina je da je EPS jedini nacin da ispeglaju sve promasaje svoga rada, tzv. Jednokratne pomoci i naravno da za sebe stave nesto u dzep.
    Tako je to bilo dok su Vuk Hamovic i Vojin Lazarevic krali struju na navodnom uvozu struje, a poaebno je tako od kad je Vucic dosao na vlast, koji je inace ranije bio predsednik parlamentarne Komisije za ispitivanje uvoza struje sa akcentom na ulogu Hamovic-Lazarevic. Na kraju te istrage bilo je tresla se gora rodio se mis. Ali, Aleksandar Vucic postao je preduzetnik u poslu polovnih komojutera, preko firme Vin Vin, koja se samo nominalno vodi ba njegovog brata.
    Moze samo da se pretpostavlja odakle mu kapital za posao sa kompjuterima, kao i novac za kandidaturu za gradonacelnuka, premijera i predsednika. ENIGMA SE KRIJE U DVA PREZIMENA HAMOVIC-LAZAREVIC. Ova dvojica mesetara i trgovca strujom nisu zavrsila u zatvoru, jer ih je Komisija kojom je predsedavao Vucic amnestirala svake odgovornosti za ociglednu kradju na uvozu struje sa bezbroj dokaza. A, struja iz EPS-a je nastavila da se krade od 2012. Jos vise, brze, bolje. Kao i da se rastace sam ÈPS kako bi ga na kraju kupio nemacki ERVG, u bescenje. Koga inace preko nekih manjih trgovackih firmi zastupa Vuk Hamovic.

Ostavite komentar


Ekonomija

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice 10

Infrastruktura železnice objavila dokumentaciju o rekonstrukciji pruge od Novog Sada do mađarske granice

Rekonstrukcija pruge od Novog Sada do granice s Mađarskom finansijski je neisplativa investicija, ali je ekonomski opravdana. Bez ovog projekta, do 2050. bi se ovom deonicom prevozilo 1,57 miliona putnika godišnje dok bi rekonstrukcija donela 3,7 puta više putnika – tačnije 5,84 miliona. Takođe, i dnevni broj vozova bi bio gotovo dupliran, sa 26 bez rekonstrukcije na 48 nakon modernizacije.

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Vasil Hadžimanov, muzičar

Danas su jedine novine koje nepristrasno izveštavaju o stvarima u zemlji i jedini prozor u istinu.