Francusko-srpska privredna komora održala je pred dva dana za svoje članove predavanje sa Lazarom Džamićem, kreativnim strategom, navodi se u saopštenju za medije.
Bila je to prva u nizu obuka za članove Komore u okviru Džamićeve Digitalne Akademije – sistema treninga za moderni marketing i digitalnu marketing transformaciju.
Kako se navodi u saopštenju do nedavno šef Tima za brend strategiju u Guglovom kreativnom think-thank-u ZOO u Londonu, Džamić je bio direktor strateškog planiranja u nekoliko londonskih kreativnih agencija i jedan od prvih digitalnih stratega u Ujedinjenom Kraljevstu. Autor je više knjiga i predavač na katedri za digitalni marketing Fakulteta za medije i komunikacije u Beogradu.
Prvo predavanje od deset predviđenih održano je na temu marketinga u svetu lakog ignorisanja: kako se marketing komunikacija potpuno promenila – i ostala ista! Džamić je govorio o strateškom planiranju komunikacija u digitalnoj eri navodeći neke od najefikasnijih marketinških kampanja na svetskom nivou.
Obuke su deo programa Trening centra Francusko-srpske privredne komore i novootvorenog Biznis centra asocijacije – ovo privredno udruženje je naime proširilo svoje kapacitete, pa sada preduzećima nudi prilagodljive kancelarije, kancelarijska mesta u coworking prostoru, virtuelne kancelarije, sale za sastanke, umrežavanje i brzu integraciju na lokalno tržište u multinacionalnoj poslovnoj zajednici, sa posebnim osvrtim na francusku poslovnu ekspertizu, piše u saopštenju.
Prvom predavanju sa Džamićem prisustvovali su zaposleni u sektorima marketinga, komunikacija ili prodaje nekih od najvećih francuskih kompanija, ali i srpskih preduzeća : Schneider Electric, Credit Agricole, Lafarge, KPMG, L’Oréal, Societe Generale Osiguranje, hotel Holiday Inn Express City Belgrade, Berlitz, Havas, Neoplanta, Nord Communications, Adria Media grupa i drugi.
Francusko-srpska privredna komora
Francusko-srpska privredna komora osnovana je 2005. godine sa ciljem da se okupi francusko-srpska poslovna zajednica i unapredi bilateralna saradnja dve zemlje. Članica je Unije francuskih privrednih komora u inostranstvu, a danas okuplja preko 100 kompanija i preduzeća u Srbiji, među kojima su Schneider Electric, Veolia, Lafarge, Atos, Sanofi, Renault, L’Oreal, Michelin (Tigar Tyres), banke Crédit Agricole, Société Générale, Egis, Le Bélier itd, objašnjeno je usaopštenju.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.