Elektrodistribucija Srbije (EDS) saopštila je da je u Novom Sadu otvorila još sedam šaltera za reklamacije zbog velikih problema sa računima za struju. Građani se žale da su računi preveliki ili da uopšte nisu ni stigli.
EDS je reagovao na saopštenje stranke Srbija Centar (SRCE), u kojem se navodi da je direktorka Elektrodistribucije Srbije uputila zaposlene, među njima i elektroinženjere, na obuku za očitavanje brojila.
U EDS-u kažu da se „netačne informacije koje saopštava SRCE“, iznose zarad političke promocije.
Kako tvrde, sistem očitavanja brojila normalno funkcioniše, a danas počinje novi ciklus očitavanja potrošnje električne energije za prethodni mesec.
– U prethodnom periodu sva brojila su očitana i potrošnja je zabeležena. EDS za zaposlene organizuje različite obuke, ali nijedna nije za elektroinženjere za čitanje brojila. Elektroinženjeri rade svoj posao u Elektrodistribuciji Srbije, a u saopštenju stranke Srbija Centar (SRCE) pokazano je drastično nepoznavanje funkcionisanja elektroenergetskog sistema Srbije – navode u EDS-u.
U ovom preduzeću podsećaju da je u Vojvodini posle 20 godina uveden novi softver i da deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese u taj softver. Ponavljaju i da reklamacije mogu da se upute mejlom.
– Za korisnike koji su i pored toga odlučili lično da podnesu reklamaciju, u zgradi Elektrodistribucije Srbije u Novom Sadu otvoreno je još sedam dodatnih šaltera za prijem reklamacija. Na ovaj način, sa povećanim brojem šaltera, radiće se i u narednim danima, kako bi se maksimalno skratilo vreme čekanja ispred šaltera – zaključuju u EDS-u.
Podsetimo, redovi ispred zgrade nekadašnje Elektrovojvodine u Novom Sadu ne smanjuju se danima zbog reklamacija na račune za struju.
Više informacija iz Novog Sada čitajte na posebnom linku.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.