EDS u Novom Sadu otvorio još sedam šaltera za reklamacije zbog uvećanih računa za struju: „Deo očitanih stanja nije mogao odmah da se unese u softver“

Ostavite komentar


  1. Objašnjenje EDS je sramotno, kako su sva broila očitana kada su toliki redovi za reklamacije. Moje iskustvo je isto kao i ljudi koji čekaju da reklamiraju stanje očitavanja. Račun mi nije dostavljen za prošli mesec. Za prethodni mesec je čitanje nula. EDS zaista misli da smo svi mi nepismeni. U Novom Sadu se ovo nikada nije desilo za 50 godina unazad, počelo je sa problemima u poskednjih dve godine i kod mog broila a očit i kod drugih potrošača.

  2. Da li jis neko veruje u ovakva objasnjenja??? Prosto je, nemaju mogucnost da daljinski ocitavaju je4 nije dovoljno samo imati pametno brojilo, mora da postoji i mreza kojom cd se povezati u jedan sistem, ocitavanje sada rade uz pomoc odredjenih PDA uredjaja koje ocigledno neznaju da koriste pa unose rucno stanja bez predhodne fizicke provere (u prevodu fingiraju podatke ), sto dovodi do neispravnih racuna…znaci prostoje,nije problem u saftware ili u pametnom brojilu, kao i uvek u pitanju je ljudski faktor…nestrucni nam upravljaju sa svim sistemima koji su nekada funkcionisali.

  3. Jedno od najbizarnijih objašnjenja koje sam ikad čuo zašto javni servis ne radi kako treba. Proveo sam 35 godina dizajnirajući i pišući softver za vodeće kompanije u Americi.

  4. Stari softver i sajt su radili bez greške samo što smo kao i sada račune plaćali preko svojih banaka a ne preko sajta,ali…
    Onda je neko rešio da zaradi,novi sajt sa puno bespotrebnih dijagrama i informacija i još ne radi. Ni njima ni nama. Svaki srednjoškolac ili student informatičar bi napravio bolji sajt .Ono što radi to se ne popravlja!

  5. Šalteri ne pomažu,softver ne radi ili pak brljavi. Skupo plaćen pa sad niko ne sme da prizna,nego guraju dalje!?

  6. Kako su sva brojila očitana, u Beogradu dosta ljudi nije dobilo račun za struju?! Koja je svrha digitalnih brojila onda…

  7. Hvala „Danas“- u sto izvestava o ovakvim besmislenim situacijama I ukazuje na pravo stanje stvari. Kada je ovako u jednom NS-u kako li je tek po ostalim mestima? Tacno da nije bilo Vaseg izvestavanja I inicijative, ne bi otvorili ni dva saltera. Sta sve trpimo za njihova puna usta kvaziprogresa, sramno.

  8. U 21 veku vi imate problem da korisnicima ispostavite normalan račun za svoje usluge.. Tu nesto debelo ne štima!

  9. Od pocetka godine stanje 0…
    Čudi me da predsednik ne reaguje, pa masa ljudi nije na,svojim radnim mestima…
    Ko to placa?

  10. Dzaba salteri kad na njima nema ko da radi….. kod njih nema ko ni na e mail da odgovori…..
    Ovi stranacki kadrovi su ocigledno informaticki nepismeni…..

  11. Opet lažu i mažu!
    Imam novo brojilo koje bi trebalo da se „automatski čita“ preko onog novog „softvera“, a nijedna moja uplata nije vidljiva na računu? Dug za Avgust mi je odjednom narastao i sad je kao za 4 meseca redovne potrošnje. Ko je ovde lud?
    Onda im je taj „softver“ nepismen ako ne ume da ono „pročita“? Neka mu pomognu peške samo neka već jednom počnu da rade svoj posao kako treba a ne da ovako pljačkaju narod!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 19. decembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Biljana Lukić, novinarka

Danas su profesionalne dnevne novine kojima može da se veruje.