Efektiva: Naplata dodatnih 500 dinara na voznu kartu je kažnjavanje putnika, Srbijavoz da je ukine

Ostavite komentar


  1. Zivim u Cikagu i koristim Regionalni voz Metra na posao i sa posla. Ista je takva praksa. Ko kupi kartu u vozu, placa pet dolara vise.

  2. Ta kazna je bila i ranije ako ne kupite kartu na blagajni na stanicama gde ima blagajne ali je bila skromnija.Jedmom sam platio,mislim da je bilo oko 100 din.Ovo je bezobrazluk i pljačka putnika.Postoji još jedan pritisak na putnike – da kupe kartu ,pored određenog dana, za određeni voz.Ne vidim nikakvu štetu za Železnicu da se kupljena karta koristi za bilo koji voz na kupljenoj relaciji za neki određeni period,izuzev za vozove sa obaveznom rezervacijom ali oni rade po Vučićevom principu – može mi se!

  3. Uvek je bilo kad kupiš povratnu kartu vazi ceo dan a sad moraš tačno reci vreme povratka akoja eprednem kod lekara do 12 h nemogu se vratiti tim vozom oni traže 500 dinara kazne isto za drugi voz npt u 2h znaci i putnici moramo tačno znati kad ćemo se vratiti uz povratnu kartu za taj dan ili placamo bonus kaznu 500 din to nikad nije bilo sramota za zeljeznicu t to ukinuti sramota

  4. Sada kad se kupuje povratna karta mora da se navede broj voz (tačno vreme)kada ćete se vratiti,ako uđete u voz koji niste naveli za povratak ,opet plaća te 500 dinara

  5. Omogućiti putnicima mogućnost izbora ,zašto nema na svim stanicama blagajna ,nismo svi toliko pismeni ili edukovani za kupovinu elektronski preko aplikacije i slično,kad omoguće svima iste mogućnosti ,onda mogu i posegnuti za kaznama u normalnim iznosima

  6. U Užicu više od pola putnika nezna da koristi kartomat. A ko zna on ne radi
    A blagajna od 18 h ne radi ..

  7. Сваке друге недеље користим воз. И редовна слика је да ђаци, студенти заузму места у возу за више њих. Када дође кондуктер испостави се да тек тад купују карту, а старији људи, који имају карте, стоје у препуном возу. А дешава се и да им кондуктер не наплати карту него стави 200 дин себи у џеп, а требало је да им наплати 600. Многе проблеме ту треба решити.

  8. Oni jedu obavestili putnike ranije i preko sajta a bilo je i u vozovima, pisale su i novine o tome. Pravi problem jeste sto ne koriste svi kreditne kartice pa da mogu kupiti kartu na paketomatu, vec imaju samo kes, a blagajnih nema svuda da se moze kesom kupiti.

  9. Stvarno je neverovatno šta menadžment SV radi. Umesto da sprovodi mere kako bi putnicima omogućio lepše i lakše putovanje, da ih zadrži, oni rade suprotno.
    Ova naplata od 500,00 je totalna besmislica. Neverovatno je da čovek mora da kupi kartu u petak da bi se vozio u nedelju, ili da karta ne važi na relaciji koju pokrivaju vozovi za dva pravca, ili da putnici defektnog voza pređu u voz sa nižim rangom i opet plaćaju ovu kaznu, to je najveća glupost koja je smišljena.

  10. U Novom Sadu radi samo jedan šalter, red do izlaza, na kartomatu se karta može platiti samo karticom…pa sad ko hoće kartu i nema kontaktnu karticu nek 3 dana pre putovanja stane u red da stigne kupiti kartu.

  11. Pa sto ne posaljete novinare da urade reportazu. Beovoz je neredovan. Cesto vozovi uopste ne dodju, ali o tome nema najave. Desava se da ne dodju 2 za redom. Onda udjete u onaj koji dodje pa se zbog guzve vozite kao stoka. Ljudi kasne na posao, deca kasne u skolu. A kad udju u regio onda plate doplatu 500 dinara. Inace mslim da ovo nema u Cikagu

  12. Vozim se samo dve stanice jer Bg voz posle 20h ne saobraća.Kartu ne mogu da kupim unapred jer se nikad ne zna koji če voz da kasni koji neće ni doći a karta mora biti baš za taj voz.Ako voz kasni karta ne može da se kupi ni online.600 dinara dve stanice…..

  13. Moji roditelji su 10 GODINA placali najskuplju mesecnu radnicku kartu za autobuski prevoz u Nisu iako imaju preko 65 godina ali tada niko nije rekao da je to diskriminacija u odnosu na bg koji je godisnju kartu placao 412 din…

  14. Gde niču ti intelektualni kapaciteti?Pre nekoliko dana na blagajni u Novom Sadu 50 ljudi a do voza 10min.Zašto bilo ko mora da ima bankovnu karticu kod sebe?Sramota

  15. Sve gorw i gore,moram naći nesto da zbrišem iz ove zemlje,zbog koje je moj deda peške prešao Albaniju da bi me danas zaj……..

  16. Нестручност, глупост, поткрадање и сл. су главне карактеристике наше железнице. И ових вучјих времена која изгледа, као држава и нација, можда и нећемо преживети.

  17. Neka prvo poprave prugu NS-BG. Sramota da se već oštetila. Ljudima koji idu ujutro na posao to predstavlja priličan problem, jer vozovi kasne.

  18. Путујући из Београда до Новог Сада узео сам повратну карту са резервација у једном правцу,јер нисам знао време повратка,
    Како сам обавио разлог свог одласка у Нови САД,стигао сам да се вратим истим возом за Београд,
    Нисам имао резервација,али сам имао важећу повратну карту,
    Кондуктер ми је исту поништио те ми наплатио нову карту увећану за 500 динара јер ми није вредела повратна карта
    Ја само.нисам имао резервација за седиште.
    Толико о СРВИЈАВОЗ
    пословању

  19. pa znaste sta , nemogu da budu dve cene cena je jedna ili ova ili ona , ovo je placka

  20. Pa zasto u Novom Sadu kada stalno idem za BG vidim da rade 2 šaltera? U BG-u dešava se nekad i jedan ili od 4, 2? Neka rade svi šalteri u obe smene do 23 pa će svi stići da kupe kartu. A ne ovako da pljačkate narod! Znači još vozovi kasne zbog izrada pruge i popravki. Pa zašto onda da za brzi voz plaćaš veću cenu kad u zadnje vreme stiže kad i regio i još kasne. Umesto da budu korektni oni ne mogu para da se naberu. Samo otići iz ove države ništa drugo!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Miloš Timotijević, glumac

Čitajte Danas, mislite svojom glavom.