Ekskluzivno na Forbes Women’s Summitu: Jedna od najuticajnijih marketing stručnjaka današnjice Ana Anđelić 1Foto: Promo

Forbes Adria ponosno najavljuje dolazak jedne od najuticajnijih marketing direktorki današnjice, Ane Anđelić, na prestižnu konferenciju Power Women’s Summit, koja će se održati 4. septembra u Beogradu.

Ana Anđelić, rođena u Beogradu, ostvarila je izvanredan uspeh u marketingu vodećih svetskih modnih kuća. Sa doktoratom iz sociologije sa prestižnog Columbia univerziteta, Ana je autorka knjige „The Business of Aspiration“, koja istražuje promene društvenog, kulturnog i ekološkog kapitala koji potrošači i brendovi stiču.

Njeni autorski tekstovi, javni nastupi i kolumne često privlače pažnju globalne publike.

Ove godine, Ana se našla na listi “The 2024 Forbes Entrepreneurial CMO 50”, a sličnu čast imala je i 2020. godine, kada ju je Forbes proglasio jednom od najuticajnijih direktora marketinga. Dve godine ranije, 2018. godine, bila je na listi 50 najboljih direktora marketinga. Luxury Daily ju je proglasio za jednu od “Luxury Women to Watch”, dok ju je The Guardian uvrstio među 10 najboljih digitalnih stratega na svetu.

Trenutno je globalni direktor marketinga u kompaniji Esprit, gde vodi oživljavanje ovog kultnog brenda. Ana je donela novu viziju i strategiju za Esprit, izgradivši marketinšku, kreativnu i dizajnersku organizaciju od jedne osobe do preko 50 širom sveta. Sa svojim timom, radi na sprovođenju nove vizije i estetike brenda pod preduzetničkim imenom „Pravila se ne primenjuju“, sa ciljem promene percepcije brenda i kulture, dok ponovo uvodi Esprit na tržišta Severne Amerike, Azije i Evrope.

Pre nego što je došla u Esprit, Ana je bila brand direktorka u Banana Republic, gde je postavila novi kreativni i dizajnerski pravac, što je rezultiralo impresivnim povećanjem prodaje od 27%. Pre toga, Ana je zauzimala izvršne pozicije u Mansur Gavriel, David Yurman i Rebecca Minkoff.

Ana Anđelić je 2021. godine objavila knjigu „The Business of Aspiration“, koja istražuje promene društvenog, kulturnog i ekološkog kapitala koji potrošači i brendovi stiču. Njena bogata karijera uključuje pozicije senior brand menadžera u Spring Studios i Droga5, gde je radila sa brendovima kao što su Sotheby’s, Sergio Rossi, Belvedere, Moët Hennessy, PUMA, H&M, Topshop i Topman, Tom Ford i MCM, među ostalima.

Često je član žirija za kreativne nagrade u reklamnoj i luksuznoj industriji, a njeni govori i radovi su cenjeni širom sveta. Ana doprinosi publikacijama kao što su Harvard Business Review, Fast Company, The Guardian, Advertising Age, Adweek, Form Design Magazine, Frame Magazine, Luxury Daily, Lean Luxe, Glossy i Campaign.

Takođe je dopisnik za Business of Fashion, Financial Times, British Vogue, FT’s “How to Spend It,” i Vogue Business, te ekspert saradnik za kompanije koje se bave predviđanjem trendova kao što su The Future Laboratory, Red Scout i WSGN.

Ana Anđelić je sinonim za inovaciju i liderstvo u marketingu luksuznih brendova, inspirišući generacije stručnjaka širom sveta.

Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.

Komentari