„Er Srbija će uzimati avione od još riskantnijih kompanija, što znači veće kockanje sa sigurnošću putnika“: Stručnjak o prekidu saradnje sa Maratonom

Ostavite komentar


  1. od 9 aviona te maratonske nazovi firme, air serbia je iznajmljivala 5???ajte malo iskopati ko su vlasnici te firme…

  2. … Sto znaci… Polecemo iz Temisvara, Sofije, Zagreba… STO JE U STVARI… NAJBEZBEDNIJE

  3. Imam osećaj da se ovde na silu hoće postati velika avio kompanija.Bojim se da to ne dovede kraha kompanije

  4. Ovo je samo još jedan dokaz „cigla u zidu“ da se ovde od 47′ ništa nije promenilo. Ovo je nivo srednjeg veka. Još samo da krene lov na veštice i vreme mekartura 50′ u US.

  5. Nekada si mogao bez straha da sedneš u avion i da putuješ. Danas ne verujem da ću više krenuti na put njihovom propalomprezsduženom kompanijom. Valjda je ljudima postalo jasno da više ništa ije sigurno u ovoj rasprodato zemlji. Izbegavate da setite u krševma jer je to postalo veliki rizik po život.

  6. Zoran@; imali smo prvoklasne pilote, dobre avione, kontrolore leta…da ne nabrajam.
    90tih su vrlo lako dolazili do posla, u inostranstvu.
    Opsta grabez, javasluk, nedostatak skola, uzimaju svoj danak. Tuzno.

  7. Ej a gde je svevisnji da im da pare da kupe neki valjan avion?A da im zeks pozajmi fabriku aviona i dronova,pih da nas bog vidi.

  8. da li se samo meni cini iz razgovora da se oni nisu razumeli: on u sustini pitao kontrolu leta sta da radi, iako je to njegov posao da proceni, a kontrola mu je kaze da se javi ako hoce da menja – a ne trazi potvrdu njegovog izbora
    A tek ona kontrolorka izgovori 20 brojeva u sekundi, a pilotu treba 10 sekundi za jednu rec

  9. Sa obzirom da drzava ima para,jer se hvali da ima. Deli povecanje plata i penzija, gradi obilaznice oko BG,pravi metro i brze pruge.Uzima 17 milijardi evra za Expo. Zasto nije u mogucnost da kupi 10 novi aviona .Od malih turbo prop sa 80 sedista za lokalu ,CG,Makedoniju..A za daleko Boing 777 za Rusiju,Kinu,Sad,a ostale od Evropskog Airbus do 200 sedista. Samo jedna milijarda do 2 najvise.
    Ovako naplacuje najvise u regionu,usluga ). A pilote i stuardese ne placa dovoljno.

  10. A uz sve receno imaju i izuzetno nesposobnog izvrsnig direktora za saobracaj koji nista od ovoga ne shvata

  11. A kako ovaj Alen zaključuje da će da izaberu još riskantniju kompaniju? Ni Air Srbija još uvek ne zna koga će da izabere. A pri tome nije ta kompanija riskantna, nije ona naredila pilotu da uradi šta je već uradio. Do pre neki dan niko nije ni razmišljao o toj kompaniji. Bilo dobri a sad su kao najgori jer je jedan njihov zaposleni pogrešio. Ma u stvari, kriv je Vučić.

  12. Najgora kompanija u Jevropi,drsiki arogantni personal,mizerija od servisa,nikad vise u srbistan n!!

  13. Sve stručnjaci i vrhunski eksperti sa višegodišnjim, odnoso višedecenijskim iskustvom u avijaciji ovde daju svoje stručne analize o letelicama, kontroli leta, obuci pilota, rentiranju vazduhoplova, finansiranju…sve ekspert do eksperta, trust stručnjaka.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 22. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Živko Gocić, vaterpolista

Danas volim zato što je objektivan i zato što u njemu pronalazim sve informacije koje su mi potrebne na dnevnom nivou.