Kompanija Er Srbija izvinila se putnicima zbog kašnjenja sa polascima i otkazivanja pojedinih redovnih i čarter letova do kojih je tokom vikenda došlo iz tehničkih razloga.
– Najveći broj putnika sa tih letova već je zbrinut, preusmeravanjem na kasnije ili alternativne letove, a nadležne službe Er Srbije neprekidno rade da bi se pružila neophodna podrška i preostalim putnicima. Za sve to vreme, Er Srbija se trudi da se za putnike obezbedi osveženje, kao i pravovremeno informisanje. Kompanija angažuje i dodatne resurse da bi se unapredila podrška putnicima. Bezbednost putnika i članova posade su najvažniji prioritet za Er Srbiju – navodi se u kompanijskom saopštenju.
Iz nacionalne avio kompanije objašnjavaju da je u ovom trenutku situacija u putničkom avio-saobraćaju u celoj Evropi opterećena velikim izazovima, koji se pre svega odnose na posledice dvogodišnje krize usled pandemije korona virusa, te posledična ograničenja u putovanjima i veliko smanjenje tražnje.
– Svi sektori putničkog avio-saobraćaja u Evropi, od održavanja aviona, preko zemaljskog opsluživanja, aerodroma, do avio-kompanija, suočavaju se sada sa izuzetnim sezonskim rastom tražnje s jedne strane i relativno ograničenim resursima sa druge, uključujući i manjak ljudstva. Putnički avio-saobraćaj je visoko-povezana industrija, tako da kašnjenje i odlaganje u bilo kom njenom segmentu nužno dovodi do daljih faznih kašnjenja i potencijalnih otkazivanja letova – navode u Er Srbiji i dodaju da ta kompanija, kao sastavni deo evropskog putničkog avio-saobraćaja, takođe se suočava sa sličnim izazovima.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.