Etihad ostavio Er Srbiju na cedilu

Stručna javnost smatra da Er Srbija planira da ukine letove ka Njujorku

Ostavite komentar


  1. Zasto ste uopste trazili misljenje tog Vojinovica tzv „strucnjaka“ za vazduhoplovstvo? On ce vam reci isto kao da ste pitali i Prvorodjenog, nikako drugacije. Bilo bi lepo kada bi istrazivacko novinarstvo uspelo da iscacka bilans „uspeha“ za ovaj avion i tu liniju od trenutka najma pa do sada, da se vidi gubitak koji narod Srbije mora da pokriva. Plus onaj „kreditcic od 100 mil USD po „povoljnoj“ kamatici od 7,x% u trenutku kada je bio 0,2″ za kapitalne investicije, a drugar od Zlatoustog predsednik bankarskih institucija UAE….

    1. Nema potrebe da ‘istrazivacko novinarstvo’ bilo šta čačka i gubi vreme na nešto što je opšte poznato i to od momenta kada se Onome rodila ideja o uspostavljanju ove avio-linije, tačnije od momenta kada je to slavodobitno obznanio javnosti. Samo je pitanje kolika je šteta. On je, koliko mi se čini, i sam rekao da ta linija neće biti isplativa, a kamoli prifitabilna. Naime, glavna poenta nije bila u tome već u zamisli da mi „jedini“ u okruženju – kako On to voli da kaže – imamo direktan let za SAD, što je, naravno, Njegova zasluga. A gubici su ‘deveta rupa na svirali’. Tako je uvek bilo i biće.

    2. Toliko priče o slobodi medija, slobodi mišljenja, botovima vladajuće stranke itd. A onda pogledaš komentare, autorske tekstove, kolumne i tekstove proopzicionih medija i vidiš da se drugačije mišljenje odmah smatra botovskim i nestručnim. Jadna nam je zemlja sa ovakvim političarima, i tu mislim na obe strane.

    3. Ofose pare Iz budzeta ,AV cuti a juce se hvalio kako he na ok ravio dinar porez ,I stA bi Prccc milojka neznalice ili ste svetski prevaranti.da li nesto mozete d uradite kako treba,ljudi vam govire da je trg lose uradjeno, vi napadate kriticare a Dana’s Jovi nanovo rusenje trga I ko ce da garantuje da ce posle sanacije biti bolje.da ste znalu vi bi prvi put uradili kvalitetno I dokle cete prodavati kocke Iz turskog doba

    4. Pored ljudi iz Udruzenja Pilota, profesora Saobracajnog ili sl., Vi trazite mislenje blogera? Procitajte bilo koju kolumnu na njegovom sajtu o Er Srbiji (ako ih, u opste, nadjete), i znacete za koga radi…

  2. Pa sto bas tu liniju za New York ? ? ? …pa tamo ide Aca na vino sa Suzanom …boze …boze … i seta ispred zatvorenih knjizara u besanim nocima …
    Eto pravog razloga hajke na Djikija i tajkune , da se skrene paznja sa ovog “ “ malog i jeftinog problemcica “ sa “ dragim seicima “ iz Arapskih Emirata

  3. Ako su planirali remont aviona zašto su onda prodavali karte za taj period. Kako Vojinović tvrdi da putnici nisu oštećeni. Air Serbia je poslala mejlove da su letovi otkazani bez ikakvog objašnjenja osim što su naveli broj telefona kol centra na koji se niko nije javljao. Samo uporni su posle pet sati neprekidnog pozivanja uspeli da dobiju operatera i tada im je ponudjen jedini mogući drugi let iz Njujorka ili refundacija. A što remeti sve druge planove putnika njih nije briga. Zar to nije kršenje pravila avio saobraćaja. I dali je to dobar poslovni potez? Dali će ovi putnici ponovo leteti Air Serbiom? Nije li i to razlog za smanjenje broja putnika?
    U svakom slučaju radi se o potpuno neposlovnom potezu!

  4. Ja ne koristim nista sto ima veze sa vucicem i njegovom bahatom sektom, ukljucujuci i ovu propalu “avio kompaniju”. Letim samo sa regularnim kompanijama koje drze do svog poslovnog ugleda.

  5. Kad objavljujete ovako tendeciozni tekst, trebalo bi da navedete izvore. Jedino ime je g. Vojnović,koji ne deli tvrdnje nivinara.To vi zovete objektivno i slobodno novinarstvo. Znam,necete objaviti komentar

    1. Kao što vidite komentar Vam je objavljen, a ja ću Vam u svoje ime postaviti pitanje: u čemu vidite tendencioznost teksta i to potkrepite činjenicama? Ne bih da ispadne da branim „Danas“, neka se oni sami brane svojom uređivačkom politikom, kvalitetom, profesionalnošću,……….ali šta će se, recimo, dogoditi kada neko buduće vreme (dešavalo se u masi slučajeva do sada) pokaže da su, konkretno u ovom slučaju novinari, a i komentatori, bili u pravu i da su kritike na mestu? Naški rečeno – svaki gubitak je šteta, štetu neko mora nadoknaditi, i sva dalja objašnjenja ne piju vodu.

  6. Etihad se povukao iz svih kompanija u kojima je imao učešće (Al Italia, Air Berlin, Air Seychelles…) a jedino je se u Air Srbiji zadrzao. To može samo da znači da ih je Etihad pustio niz vodu (odlazak Daneta Kondića i njegove ekipe) a da i dalje muze novac.

  7. Nemojte tako ljudi ako boga znate. Pa taj povampireni Jat zvani ErSrbija sluzi samo vladajucim strukturama i njihovim nalogodavcima iz Banjicke sumice pokraj VMA. Nego, bese li to ista ErSrbija za koju onomad predlozise da se na Sircinu izgradi druga tj. nova pista na koju bi samo Jat sletao tj. ErSrbija. A zna se i zasto: da bi se obavljao sverc migranata prema EU i oruzja za talibane u drugom smeru, ali da to ne vide obicni smrtnici koji putuju postojecom pistom i terminalom. Ali sto odustase od takve, jeli profitabilne, ideje, voleo bih znati.

  8. Mom bratu je stigao mail da je otkazan njegov let za NY 26.09 i da je prebačen na let 23.09. Tri dana odmora mu je skraceno a niko nije ponudio zamenski let istog datuma. Naravno da postoji pracni lek i naravno da će ga odvesti u NY i refundirati ceo iznos karte. Iskusni putnici znaju za Fly help….

  9. “ … zbog čega onda još uvek ima svog generalnog direktora na čelu te kompanije kao i predstavnika u Upravnom odboru?“
    Verovatno zato sto im Aca zaliva gubitke drzavnim budzetskim subvencijama, kao da mu je mozak ostecen. Nisu braca Arapi ni glupi ni zbunjeni, … dok ima budala, nema razloga da se bune.

  10. Ko poznaje avijaciju zna da Etihad i postoji kao kompanija osnovana od Emirata da uništava konkurenciju u Evropi. Tako je već uništila Air Berlin i još oar manjih a pokušala je i Alitalia međutim nisu joj dali da je kupi. Kupili su JAT i pridali ili isekli avione u vlasništvu JAT-a pa sada iznajmljuju istom svoje. Kada odu a otići će Srbija ostaje bez nacionaone kompanije a uz pomoć VELIKIH prijatelja AV i u dugovima za subvencije koje Etihad uzme da nema svoje troškove u poslovanju. Uložio je NIŠTA uzeo je sve i uništava nacionalnu avio kompaniju. Naprednoooo.

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 25. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Minja Miletić, TV novinarka

Svaki novi dan počinjem čitanjem dnevnog lista Danas.