„Evropska autoindustrija je u krizi“: Zašto još nije počela proizvodnja električnog modela „Grande Panda“ u Kragujevcu?

Ostavite komentar


  1. Evropska auto industrija ima para ko blata. Mogu komforno da novac ulože u druge stvari.

  2. Svako ko je bar malo upućen u makroekonomske tokove mogao je da predvidi ekonomsku krizu u Evropi još pre 2 godine. Amerika opet dobija. Zašto smo dobili EXPO! Kriza će potrajati sve dok traje rat u Evropi.

  3. Niko vise ne kupuje EV ni u Kini , EV su veoma problematicni i nepouzdani , u textu je navedeno TESLA automobili Ilona Maska necete verovati koliko su losi automobili , Ilon Mask je sarlatan kao i Tramp ! u proslosti su vec bili pokusaji proizvodnje EV ali su imali ogromne probleme kao i sad ! Nepomenika su izmanipulisali jer LITIJUM nikom ne treba ima ga na lageru za pet godina i ne vredi ni pola kile pasulja ali ce svejedno zagaditi Srbiju ! KOKA KOLA radi sa voda voda kao i vecina proizvodjaca sokova nabavlja vodu upravo tamo gde ce se rudariti ………itd !!! INVESTICIONI KREDITNI REJTING VOZAJU GA KO SANSKU KOZU , za godinu dana ce Srbija da se raspadne !

  4. Evrpska auto industrija u krizi, a naša boranija napreduje, ide, će bude boranija.

  5. Sve je u redu,ali proizvodnje nema.
    Mene zanima ko plaća radnike dok sede kući(fiat ili država)Plaćaju li redovno poreze,doprinose,struju,vodu,grejanje….ili im se to odpisuje.Jesu li dali neke garancije šta ako proizvodnja ne krene na vreme.
    Srbija je uložila velike pare na subvencije,plate,doprinose,infrastrukturu,a dobila je ništa.

  6. Sve dok srednja klasa ne bude u stanju da opušteno uđe u kupovinu el. automobila, od tog posla nema ništa.

  7. Zato što je to još jedna u nizu prevara vladajućeg režima. Kao mnoge druge obećane ali ne-napravljene stvari u ovoj zemlji

  8. Sam Stellantis je napravio zajednicku firmi sa jednom kineskom kompanijom i pocinje sklapanje malog gradskog elktricnog automobila u Poljskoj, sa cenom oko 19.000 e i tako izbegavaju carine za kineske automobile, pa verujem da je to razlog zasto nema pande iz Kragujevca. I vrapci vec znaju da je evropska automobilska industrija tesko omanula u strategijama i procenama potreba evropljana za elektro automobilima dok je sa druge strane evropska administracija primorava na takvo nesto. Ocigledno je da su u Evropi svi pogresili i sad ne znaju kako i kuda . 55% vlasnika elektro automobila u USA je izrazilo zelju da im sledeci auto bude benzinski auto ili benzinski hibrid, a razlog je cekanje na punjenje, a kad je kod njih tako, sta mislite kako je u Evropi.

  9. Šta nas briga eto su oni u krizi. Neka se obrate svojim Vladama da im objasne zašto razaraju zemlje po svetu. I neka malo realnije formiraju cene, pa možda i ne budu u krizi.

  10. Koliko su podigli cene novih vozila a tu mislim na klasične dizele ,ja se čudim da uopšte nešto i prodaju

  11. Problemi su:zapaljivost automobila,problem sa kočnicama,mala potražnja,kineska konkurencija i nemogućnost da pronađu dovoljan broj radnika zbog ponuđene plate od oko 65000 din.Nešto od toga je navedeno u tekstu.

  12. Ta prevara sa električnim automobilima je čudo. Kolio godina to traje a ljudi i dalje nasedaju. Kapitalizam je veliko zlo. Samo laž i obmana.

  13. Hahaha pitati Sašu Đorđevića predsednika sindikata o početku proizvodnje električnog automobila isto je kao kad pitate čobanina šta misli o svemirskom brodu.

  14. osvijestiti se treba ,nikad STELLANTIS ne misli tu ništa proizvoditi,2013. kad je počela proizvodnja 500L to je trebalo biti da bi se preko Srbije plasirali auti u Rusiju zbog porezne politike između Srbije i Rusije ali ubrzo je počelo sa sankcijama Rusiji i Fiat kragujevac više nije bio u poziciji da izvozi aute u Rusiju po povoljnoj cijeni,a problemi i smanjenje proizvodnje počinju od kraja 2015. da bi Fiat u Kragujevcu ostao samo da kineski proizvođač ne bi došao i još je fiktivno tu radi toga jer STELLANTIS-u se isplati držati i ovako polu-hladni pogon nego imati proizvodnju recimo mg zs u Srbiji jer bi takvi kineski auti bili bez poreza koji sad eu nameće za kineske aute jer zbog poreznog režima između eu kandidata za članstvo.

  15. Razlozi : Ne postoji nikakva logistika, nema punjača, već unapred zastarella baterja ( domet samo 300km), velika cena za tz. drugi auto, prosečan dizajn automobila, velika konkurensija u tom segmentu. I to je Kraj

  16. Ova vlast pravi pakleni plan da prevari narod. Dupliraće dinarsku vreadnost evra kako traži EU i MMF . Sa tim će upropastiti dinarsku štednju građana, vrednost zarada i obezvredi vrednost rada.

  17. Pa nije narod lud da prixvati svaku novotariju i jos vise napuni dzep ove Masku i ostalim kapital istima nek vozie oni to

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

Naslovna strana za 21. novembar 2024.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Gordana Bjeletić, novinarka

Dnevni list Danas su jedine profesionalne novine u Srbiji.