„Imamo nešto dobro, ali u pogrešnom trenutku“: Kakva je sudbina Fijatovog modela „Grande Panda“ za koji država daje 48 miliona evra subvencija?

Ostavite komentar


  1. Koje deljenje naroda ne viđeno u istoriji. Onaj ko meće električne igračke od države dobija šta ??

  2. za cenu od 8000 do mac 9000 evra. Ta cena na našem tržištu – ostalo je promašaj. A čim se tu hulja petlja – kao i sve drugo – izbaksuziraće!!!

  3. Da bi mogla da se radi egzaktna procena ne moze se zasnivati samo na statistici. Dakle,da bi zaradio moras prozizvesti,uloziti u reklamu,prodati,naplatiti i tek onda zaradu izracunati,obzirom da nit je pocela prozivodnja,niti je ovo neko vozilo,tj low cost amd quality od ovoga pisi propalo,aj se kladimo!

  4. Električna vozila su velika zabluda. Prvo, struja za njihovo punjenje se još uvek dobija iz neobnovljivih izvora, drugo, mreža punjača je i dalje veoma skromna, treće, proces punjenja baterija traje suviše dugo i četvrto, nerešeno pitanje šta raditi sa baterijama po isteku roka trajanja. Tu je i takođe pitanje ekologije u vezi kopanja litijuma. Više štete nego koristi.

  5. Mislim da su te prognoze tzv strucnjaka iz oblasti autoindustrije opet pogresni. Setite se dacije spring mk1 koju su Rumuni rasprodali za 20minuta online kad je krenula prodaja. Ljudi su željni jeftinog električnog auta iz Evrope. Komercijalisti, dostava, pošta pa i na kraju privatna lica. Samo da ne nude glupisti, ogromne ekrane, grejanje volana i sedišta, vazdusna ogibljenja, automatske rucne, parkiranja i slicne glupisti. Samo jeftino da je. Prvi sam u redu da kupim pandu i znam dosta firmi i prijatelja koji isto misle…

  6. Zamisli kada bi svima porasle plate za dva posto zbog proizvodnje jednog fiatovog automobila.
    Zašto tu stati? Daj neka bude pet.

  7. Tuzna. U Stelantisu vec prodaju ec3 od citroena a predstavljen skoro identican opelov model. Tehnicki jako slabo vozilo,na testu ovaj citroen koji ima istu tehnologiju zimi puni 30-50kw na brzom punjacu a uz mali kapacitet baterije i motor od 85 kilovata je na samom dnu ponude. Ako poredimo to sa najnovijim byd sealion7 modelom koji jeste 20.000 evra skuplji ali je sa 540ks i brzinom punjenja i kapacitetom baterije uz sve dodatke u najjacoj verziji (ima cak i neke karaoke) izgleda ko svemirski brod. Panda od 0-100 ide za jedno popodne a BYD za 4 i po sekunde. Tolika je i razlika a sto se vise kasni to ce biti teze prodati ista uz nadolazecu konkurenciju i obaranje cijena

  8. Dačija svoj najmanji električni automobil prodaje za 18.000 evra, tako da ovaj sa cenom od 25.000 evra nema šta da traži na tržištu.

  9. Najveći problem i ključni razlog pada prodaje električnih automobila je nedostajuća infrastruktura. Srbija se, na našu nesreću, ne razlikuje po tome u nekom pozitivnom smislu jer, i pored mnogobrojnih obećanja nadležnog ministarstva, po ovom pitanju nije uradjeno apsolutno ništa. Jedan od razloga za ovakvo stanje infrastrukture je namera dražavnog rukovodstva da monopolizuje ovaj sektor ne dajući tako priliku onim kompanijama koje imaju realni potencijal za razvoj ovakve infrastrukture i uporno pokušavajući da ovu vrstu poslova povere lojalnim kompanijama koje nemaju potreban kapacitet za ovu vrstu projekata.

  10. Država daje 48 milijona eura subvencije za već zastareo EV ( Fiat Panda). ?! Neko se tu debelo deli !

  11. Sada zažmuri te i zamislite da ste napisali nešto pozitivno…neverovatno,a? Ma mora sve da nevalja.

  12. Jedan čovek određuje budžet, deli novac građana, uzima kredite, pravi automobile, projektuje mostove, železničke stanice, smišlja nova jela, slika, programira, daje zdravstvene savete, pokazuje kako se koriste respiratori, pravi forenzičke analize, spašava ljude od elementarnih nepogoda,… Da nije tužno, bilo bi smešno. Ovo što sam napisao znaju i predsednici svih ostalih država, pa onda samo možemo da zamislimo kakvo mišljenje imaju o Srbiji.

  13. Neka oskar smanji svoje dazbine pusti malo bolje kredite pa ce to ici!A ovako dok oni otmu slag sa torte nama ne ostane nista!

  14. Stelantis grupa je pukla. Ne treba bacati pare na FIAT, okrenite se Kinezima k’o sav normalan svet! A pogotovo za elektro pogon.

    Najbolje bi bilo da vrate (redizajnirani skroz domaći) Yugo45 benzinac! I da taj bude ispod EUR 10 hiljada.

  15. Neko je lepo rekao, potreba je jednom gradu elektricni auto. U kini za 15k evra dobijes raketu. Ok, nek bude i panda 15k pa cu je kupiti sigurno!

Ostavite komentar


Ekonomija

Naslovna strana

15. januar 2025.
Galerija

Pretplati se i postani deo Kluba čitalaca Danasa

Klub čitalaca Danasa je zajednica pretplatnika na dnevni list Danas kojima je, pored ekskluzivnog pristupa novinama u PDF formatu veče pre nego što se štampano izdanje nađe na trafikama, dostupna i celokupna arhiva lista onlajn. Članska kartica obezbeđuje i preko 50 popusta naših partnera, kao i pozivnice za naše događaje i akcije.

Bilja Krstić, muzičarka

Postoji mnogo razloga i načina da podržimo Danas. Jedan je da postanemo članovi Kluba čitalaca Danasa.