Za predstojeću privatizaciju Zastavine Fabrike automobila najozbiljnije su zainteresovani nemački Folksvagen i kineska kompanija FAU. Obe ove kompanije spremne su, saznaje Danas u krugovima bliskim poslovodstvu Grupe Zastava vozila, da u Kragujevcu organizuju proizvodnju od 150.000 do 200.
Za predstojeću privatizaciju Zastavine Fabrike automobila najozbiljnije su zainteresovani nemački Folksvagen i kineska kompanija FAU. Obe ove kompanije spremne su, saznaje Danas u krugovima bliskim poslovodstvu Grupe Zastava vozila, da u Kragujevcu organizuju proizvodnju od 150.000 do 200.000 automobila godišnje. Sudeći prema najavama Ministarstva ekonomije, drugoplasiranoj kompaniji na tenderu za prodaju Fabrike automobila biće omogućeno da u Kragujevcu izgradi novu fabriku za proizvodnju putničkih vozila. Da li će u privatizaciji Fabrike automobila učestvovati i Dženeral motors, odnosno kompanija Opel, koja posluje u sastavu DŽM, sa kojom su nedavno takođe započeti pregovori, znaće se 6. maja, kada Kragujevac obeležava Dan grada, i kada bi zvanično trebalo da bude raspisan tender za prodaju Fabrike automobila.
Član Nadzornog odbora Opela Peter Šerer boravio je u Zastavi, gde je sa poslovodstvom Fabrike automobila i predstavnicima fabričkog ogranka UGS „Nezavisnost“, između ostalog, razgovarao i o privatizaciji kragujevačkog proizvođača putničkih vozila. Predstavnici Nezavisnosti otvoreno su, kao budućeg strateškog partnera Fabrike automobila podržali Folksvagen, pri čemu su se založili i za nastavak poslovno-tehničke saradnje sa Opelom.
Pratite nas na našoj Facebook i Instagram stranici, ali i na X nalogu. Pretplatite se na PDF izdanje lista Danas.